Fertilitetsutredning
Ja precis, man får försöka visa glädje för de som väntar barn, man vill ju att de ska vara glada när man kommer med gravidbesked, fast att känns lite i hjärtat när man kämpat ett tag såklart men vår tid kommer den också. =)
Haha ja skumt det är med kvinnokropparna, vissa blöder inget och andra blöder som värsta blodbadet, hehe...orättvist =)
Jag hade både tur med mensvärk och blodmängd.
Haha, den magic mike xxl skulle jag vilja se, har precis lånat ettan av svägerskan, tänkte faktiskt se den ikväll om jag får ro till det.
Verkar som du står dina syskon närma, härligt. =)
Jag står båda mina systrar nära, både tvillingen och lillasyster. Idag var syrran här med bebis och vovve, vi hade en mycket trevlig stund.
Känns som att sen jag blev moster jag inte mått lika dåligt över min barnlöshet som innan, jag har ju henne att passa och låna när jag vill. Idag log hon när jag höll henne, nästan så att man får tårar i ögonen. =)
Jag är ganska säker på att jag har ägglossning nu, flytningar, lust och bröstsmärtor avslöjar det. =)
Berätta gärna om filmen sen, hoppas ni får en trevlig biostund =)
Kramar i massor
Ja, den gör ju det! Kul om vi skulle plussa ungefär samtidigt! Spännande att få följa resan efter plusset också :)
Ja men typ haha! Att samma grej är så himla olika för alla! :)
Skönt det iallafall! Önskar inte smärtab jag får ens på min värsta fiende!
Haha okej ;) gillae iallafall skådespelarna som är med så det är ett plus :)
Ja, det är mysigt :) äldsta systern är väl den jag träffar mest, men vi tränade judo tillsammans när jag fortfarande kunde, så vi har setts mest hela tiden.
Åh så mysigt! Kan tänka mig :) bäbisgos lindrar mycket tycker jag :) har känt sån ro i kroppen när jag fått låna kollegans bäbis när jag varit på besök. Känna liksom som det är det jag finns för, att vara mamma. Lite knasigt egentligen när man tänker efter! :p
Så härligt med ett leende från lillan! :) så underbart!
Oh spännande! Bara mysa på då! ;) Håller tummarna för er!! :)
Det ska jag göra! När var det ni skulle på Diggiloo? /Nyfikenienstrut ;)
Massor med kramar!