Tess1984 skrev 2015-08-24 09:04:24 följande:
Godmorgon =)
Vad skönt att allt släppte sen på bröllopet, kan tänka att det blev mycket dans och skoj. =)
Igår var jag hemma hos pappa och åt middag med syrran, så jag fick mysa med systerdottern, hon är så otroligt söt men igår var hon nästan gnällig hela tiden, så det var inte lika roligt...hehe =)
Ja imorgon är det dags för ultraljud, har faktiskt varit lite nervös nu några dagar nu men det är väl inget jag fasar över egentligen, jag vill bara höra att allt ser bra ut så man känner sig trygg inför kommande ägglossning.
Förstår att ni har en packningsdag idag nu när ni åker imorgon? =)
Gud så härligt ni kommer få det, ska bli spännande att höra sen hur ni haft det. Njut nu extra och sola och bada lite för mig också.
Idag tänkte jag ut och jogga i skogen igen, köra lite stretching och mysa för mig själv, syrran kunde inte följa med idag, vilket jag tyckte var synd.
Ha en fantastisk resa och jag håller tummarna för att mensen håller sig borta.
Kramar i massor
Ja, förra bröllopet försökte jag få sambon o dansa, den här gången fick han tjata på mig ;) Var jättehärligt och roligt!
Okej, låter jättemysigt =) haha, ja ibland har de såna dagar också ;)
Så spännande, du får uppdatera hur det gick sen! Jag kommer kika in lite på kvällarna, eftersom jag har svårt o sova utan mitt kedjetäcke brukar jag kika runt på nätet för att bli trött =)
Ja, idag blir det packa, betala räkningar och så. Ska hämta min syster vid tåget och handla så hon har mat när hon är här också ;) Jobbigt om hon skulle svälta :P
Det ska jag absolut göra! :D
Okej! Synd hon inte kunde haka på, men lät mysigt ändå! =)
Tack! Och jag håller tummarna för att du har ett fint ägg på G! Har packat med både graviditetstest och bindor/tamponger ifall att! Tur jag bara blöder i tre dagar, så jag slipper det under större delen av semestern om mensen kommer! =)
Massor med goa kramar