Tess1984 skrev 2015-09-14 21:37:11 följande:
Hej söta. =)
Känner mig lite bättre idag men är fortfarande orolig över min mens blev så konstig denna gången, blödningen är mindre än den brukar i alla fall men haft mer menssmärtor. Minns sist jag var hos läkaren så sa ha att man livmoderslemhinna var lite liten (8mm) dag 15 men vad jag kan läsa mig till är det lagom, vet inte vad läkaren menade med det? Vet du hur din slemhinnan är vid ägglossingstider?
Nej vad tråkigt med bussen, känns ju ingen vidare när man arbetat många timmar och värk på det, kan du känna din ägglossning många dagar innan du får utslag på ägglossningstesterna?
Nej scandal har jag aldrig sett, vad handlar den om? =)
Denna veckan ska jag jobba ganska mycket, en kompis har lurat med mig på en andlig seans på onsdag, haha vet inte riktigt vad jag ska tro.
Jo förresten jag ska på min andra behandling med akupunktur, känns som en bra behandling för mig. Vad har du för planer i veckan?
Hoppas du haft en bra dag, vad fint du sytt förresten såg dina fina bilder länge ner, du är så himla duktig. Vilka välklädda barn ni kommer få, hihi...
kramar i massor
Hej fina du! =)
Skönt att du känner dig lite bättre! Usch, förstår att du oroar dig :/ Konstigt att läkaren sa så om det är lagom när man läser på? du får fråga vad han menade när du ringer! Nä jag har ingen aning faktiskt...
Ja, var rätt sur när jag kom hem hehe. Jag brukar få småont o stickningar i några dagar, sen på äl-dagen får jag väldigt ont o nån halvtimme får jag jättejätteont, antar att det är äggblåsan som spricker då? Har ingen koll hehe.. Men äl-testerna har blivit starkare sen i helgen, så förhoppningsvis är det dags nu i dagarna =)
Okej =) advokater som inte jobbar som advokater, de löser problem för folk. Mycket drama. USAs president är med och ja.. mycket drama hehe. Halvsvårt o förklara utan o avslöja för mycket =) Men den är faktiskt rätt bra =) Det är samma kvinna som skapat greys anatomy som gjort scandal.
Okej =) Men åh vad spännande! Sånt skulle jag vilja testa nån gång. Skrev anonymt till en andlig kvinna, som fick en bild på enbart mina ögon och mina frågor, och var faktiskt väldigt mitt i prick med svaren (frågade mest sånt som jag faktiskt kan bekräfta) :O låter bra med akupunktur också =)
Jag är ledig nu idag och imorgon, sen jobbar jag onsdag och torsdag natt. På fredag ska jag, och kanske sambon om han är ledig, käka middag med två vänner jag inte träffat på minst tre, fyra år, på lördag ska vi käka middag o fira sambons systers 20årsdag först, o efter det ska vi till min faster o hennes man o fira deras 40årsdag. På söndag bio med en kompis. hehe, rätt fullt känns det som. Men mest roliga grejer för en gångs skull =) O så ska jag vänta in ägglossningen också.. :p
Tack vad gullig du är!! =)
massor med kramar