• Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Ok shoot men jag kommer inte vara här inne hela tiden då jag har barn

Jag kan även testa känna utan frågor på ert namn ögonfärg hårfärg

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-23 08:26
    Obs testar kan inte ha rätt på allt :)
    Är här mest dag tid fram till ca 16.30 då barnen är i skolan sen även på kvällen efter barnen lagt sig och pysslar med sitt om jag hinner och orkar
    Och när jag orkar och känner saker måste vila också och pausa <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-16 13:32
    Det hjälper mycket ifall ni postar en ögonbild på er så ser jag mer :)
    På helger är jag med min familj och svar då endast vid tid
    Ibland måste jag återhämta mig och vila då det tar på krafter och energi med sånt här har även en sjukdom som kräver mycket vila mellan varven

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-28 07:50
    Ändring: svarar frågor dagtid vardagar fram till ca kl 14 när jag mår bra har energi över vilket kan variera pga sjukdom kram alla fina

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 17:11
    Ni som vill hjälpa mig kan göra det genom att stötta min vän som har en youtubekanal då blir både han och jag glad :) besök sidan bli gärna prenumerant länk till kanalen www.youtube.com/channel/UCxYL1VavExIXXHZ9cK3XLJw/videos

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 22:32
    Det är en rolig djur kanal han har på Youtube

• Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
  • Anonym (intressant)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 13:24:48 följande:
    Ser vila och pengar ser att du måste vara tydligare i dina signaler mot henne ser en motorcykel? :)
    Utredningen har inte med vila och återhämtning att göra. Förändringen har definitivt inte med pengar att göra. Kvinnan är väl medveten om mina känslor och vad jag vill med vårt förhållande. Motorcykel är en omöjlighet men en dröm. Vill du försöka igen? För det var vääldigt långt ifrån!
  • Anonym (Yoda)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 13:42:54 följande:

Nja vill du det själv egentligen?

Nej inte just nu, men jag är livrädd! Vi har varit ett par i nästan 10 år och har två små barn. tror det är rädslan för mig själv som ensam som skrämmer mig och vill ha kvar det gamla trygga.

Har varit separerad i några månader men bor ihop, å snart ska jag flytta.

Råkade av en slump träffa en kille, det hettade till otroligt och det är verkligen fifty shades släng dig i väggen ;) han ska dock flytta långt bort i sommar..
    Anonym (intressant) skrev 2015-02-21 13:45:35 följande:

Utredningen har inte med vila och återhämtning att göra. Förändringen har definitivt inte med pengar att göra. Kvinnan är väl medveten om mina känslor och vad jag vill med vårt förhållande. Motorcykel är en omöjlighet men en dröm. Vill du försöka igen? För det var vääldigt långt ifrån!

Ok ja kan inte ha rätt alltid :) därför jag provar mig fram en tvist? Är kvinnan rädd gör att binda sig pga tidigare tråkiga händelser?
  • Anonym (intressant)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 13:52:39 följande:
    Ok ja kan inte ha rätt alltid :) därför jag provar mig fram en tvist? Är kvinnan rädd gör att binda sig pga tidigare tråkiga händelser?

Nix. du ser inget om utredningen och om den leder till en mycket specifik förändring?

Anonym (intressant) skrev 2015-02-21 13:56:33 följande:

Nix. du ser inget om utredningen och om den leder till en mycket specifik förändring?

Nej tyvärr
  • Anonym (undrar)

Kommer jag att gifta mig?

• Anonym (intressant)

Ok, testar att ge dig mer ledtrådar. Utredningen jag går kommer att förändra hela mitt liv. Förändringen kommer att ändra min kropp drastiskt. Nu har jag praktiskt taget gett dig svaret.

Anonym (undrar) skrev 2015-02-21 14:05:14 följande:

Kommer jag att gifta mig?

Är du kräsen av dig eller är du rädd gör nåt gick in det men börjar bli trött märker jag så kan ha fel
    Anonym (intressant) skrev 2015-02-21 14:06:47 följande:

Ok, testar att ge dig mer ledtrådar. Utredningen jag går kommer att förändra hela mitt liv. Förändringen kommer att ändra min kropp drastiskt. Nu har jag praktiskt taget gett dig svaret.

Anonym (intressant) skrev 2015-02-21 14:06:47 följande:

Kanske överviktoperation el plastik
  • Anonym (Xi)

Har mitt ex fått kontakt med sin nästa flickvän nu?

Finns det någon chans att jag och mitt ex kommer att hitta tillbaka till varandra?

Tack.

Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd