• Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Ok shoot men jag kommer inte vara här inne hela tiden då jag har barn

Jag kan även testa känna utan frågor på ert namn ögonfärg hårfärg

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-23 08:26
    Obs testar kan inte ha rätt på allt :)
    Är här mest dag tid fram till ca 16.30 då barnen är i skolan sen även på kvällen efter barnen lagt sig och pysslar med sitt om jag hinner och orkar
    Och när jag orkar och känner saker måste vila också och pausa <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-16 13:32
    Det hjälper mycket ifall ni postar en ögonbild på er så ser jag mer :)
    På helger är jag med min familj och svar då endast vid tid
    Ibland måste jag återhämta mig och vila då det tar på krafter och energi med sånt här har även en sjukdom som kräver mycket vila mellan varven

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-28 07:50
    Ändring: svarar frågor dagtid vardagar fram till ca kl 14 när jag mår bra har energi över vilket kan variera pga sjukdom kram alla fina

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 17:11
    Ni som vill hjälpa mig kan göra det genom att stötta min vän som har en youtubekanal då blir både han och jag glad :) besök sidan bli gärna prenumerant länk till kanalen www.youtube.com/channel/UCxYL1VavExIXXHZ9cK3XLJw/videos

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 22:32
    Det är en rolig djur kanal han har på Youtube

• Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
    Lillmajsan skrev 2015-02-21 12:25:22 följande:

Jag har tre saker:

Kommer jag bli gravid inom en snar framtid och kommer då allt gå som jag hoppas eller inte. (du bör veta vad jag menar)

Vad menade spåkvinnan i AL om att jag är en "varulv"

Vad kan du berätta om Kinder.

Tusen tack på förhand!

Tror du blir gravid och att det går bättre n

u men stressa inte då kommer det inte funka det är inte hälsosamt du är en sån som vill hjälpa andra hela tiden glömmer dig själv och du har lätt till skratt

Kinder?
  • Lillmajsan
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 12:29:59 följande:
    Tror du blir gravid och att det går bättre n

u men stressa inte då kommer det inte funka det är inte hälsosamt du är en sån som vill hjälpa andra hela tiden glömmer dig själv och du har lätt till skratt

Kinder?
    Min första katt. Har han det bra nu?

Och tack!<3
  • Anonym (anonyma)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 10:38:49 följande:
    Vissa känner jag inget på andra mycket beror på personens energi tror jag känns som du är åt det ljusare hållet även ögonen ditt ex verkar behöva leka färdigt först och mogna sen kanske :)

Vad betyder "det ljusare hållet" då?

Ska ju inte säga att du har fel för fel kan man ha ibland, även om man kan på riktigt. ;)

Vi är 40års åldern så tror inte exet behöver leka av sig mer.. :)

• Fille88

Hur gammal är jag ? Vart kommer jag ifrån ? Vad pratar jag för språk ?
    Vad vill jag utbilda mig till ? Glad

Anonym (anonyma) skrev 2015-02-21 12:34:29 följande:

Vad betyder "det ljusare hållet" då?

Ska ju inte säga att du har fel för fel kan man ha ibland, även om man kan på riktigt. ;)

Vi är 40års åldern så tror inte exet behöver leka av sig mer.. :)

;)
    Fille88 skrev 2015-02-21 12:36:20 följande:

Hur gammal är jag ? Vart kommer jag ifrån ? Vad pratar jag för språk ?

Vad vill jag utbilda mig till ?

Gissar nu ;) mellan 19 och 27 kan inte känna åldern tror du kommer från forna jugoslavien eller italien/ spanien tror nån ingengörutbildning eller it haha svårt men testar ju som sagt ;)
  • Anonym (Stanna .)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-20 11:41:56 följande:

Ok shoot men jag kommer inte vara här inne hela tiden då jag har barn

Jag kan även testa känna utan frågor på ert namn ögonfärg hårfärg

Ska jag kämpa vidare med min kärlek?
    Anonym (Stanna .) skrev 2015-02-21 12:42:03 följande:

Ska jag kämpa vidare med min kärlek?

Inte om inte din partner kämpar också
  • Anonym (Vilket)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 12:26:01 följande:

Har du s el v i ditt namn? Känns som du funderar el har tränat nån kampsport? ? El om din vän gör det

Ser körkort kanske köra i jobbet el resor

Nej inget v eller s. Jag tänkte dock mkt på att fråga om en person som har ett namn med v i medan jag skrev mitt inlägg, men frågade aldrig.

Nä har aldrig tränat kampsport men min sambo har gjort det mycket innan. Jag vill träna men vet inte vad jag ska välja, vad som passar mig. Har en del värk i kroppen som jag vill minska och vill bli piggare. Har funderat mest på gym, simning eller yoga. Har även funderat på kampsport faktiskt det verkar häftigt att kunna, men det är nog lite för hårdhänt för min smak.

Har inget körkort ännu men vill ta, mest just för att kunna resa! Men när vi har pengar kommer vi först och främst lägga det så min sambo kan ta körkort, eftersom det behövs i vissa jobb.

Så dina svar gick att relatera till mitt liv en hel del ändå, slumpmässigt eller ej så är det intressant :)
    Anonym (Vilket) skrev 2015-02-21 12:48:15 följande:

Nej inget v eller s. Jag tänkte dock mkt på att fråga om en person som har ett namn med v i medan jag skrev mitt inlägg, men frågade aldrig.

Nä har aldrig tränat kampsport men min sambo har gjort det mycket innan. Jag vill träna men vet inte vad jag ska välja, vad som passar mig. Har en del värk i kroppen som jag vill minska och vill bli piggare. Har funderat mest på gym, simning eller yoga. Har även funderat på kampsport faktiskt det verkar häftigt att kunna, men det är nog lite för hårdhänt för min smak.

Har inget körkort ännu men vill ta, mest just för att kunna resa! Men när vi har pengar kommer vi först och främst lägga det så min sambo kan ta körkort, eftersom det behövs i vissa jobb.

Så dina svar gick att relatera till mitt liv en hel del ändå, slumpmässigt eller ej så är det intressant :)

Tack :) tror simning blir bra vad ville du fråga om nån på v
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd