• Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Ok shoot men jag kommer inte vara här inne hela tiden då jag har barn

Jag kan även testa känna utan frågor på ert namn ögonfärg hårfärg

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-23 08:26
    Obs testar kan inte ha rätt på allt :)
    Är här mest dag tid fram till ca 16.30 då barnen är i skolan sen även på kvällen efter barnen lagt sig och pysslar med sitt om jag hinner och orkar
    Och när jag orkar och känner saker måste vila också och pausa <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-16 13:32
    Det hjälper mycket ifall ni postar en ögonbild på er så ser jag mer :)
    På helger är jag med min familj och svar då endast vid tid
    Ibland måste jag återhämta mig och vila då det tar på krafter och energi med sånt här har även en sjukdom som kräver mycket vila mellan varven

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-28 07:50
    Ändring: svarar frågor dagtid vardagar fram till ca kl 14 när jag mår bra har energi över vilket kan variera pga sjukdom kram alla fina

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 17:11
    Ni som vill hjälpa mig kan göra det genom att stötta min vän som har en youtubekanal då blir både han och jag glad :) besök sidan bli gärna prenumerant länk till kanalen www.youtube.com/channel/UCxYL1VavExIXXHZ9cK3XLJw/videos

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 22:32
    Det är en rolig djur kanal han har på Youtube

• Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
    Presidentens son skrev 2015-02-21 13:01:43 följande:

Kommer jag gifta mig? Och i så fall, med en man eller kvinna? Jag är en man.

Tror inte du vet det själv än
    E88 skrev 2015-02-21 13:09:38 följande:

Gravid i v 28 vilket kön har barnet?

Gissar pojke
  • Anonym (Kärlek)

Jag är en kille som bara tänder på killar, tror jag. Men jag vill kunna tända på tjejer och bli ihop med en tjej. Kommer det bli så i framtiden att jag kommer kunna tända på en tjej som jag blir kär i och att jag eventuellt kan skapa en framtid med henne och bilda familj?

• Anonym (Len)

Ska jag lämna tryggheten på mitt jobb o söka mig vidare?

Störst chans på KK:n om jag håller kontakten lite el ska jag bryta m honom för att få en reaktion?

Hur mår min äldsta dotter egentligen psykiskt?

Anonym (Kärlek) skrev 2015-02-21 13:14:59 följande:

Jag är en kille som bara tänder på killar, tror jag. Men jag vill kunna tända på tjejer och bli ihop med en tjej. Kommer det bli så i framtiden att jag kommer kunna tända på en tjej som jag blir kär i och att jag eventuellt kan skapa en framtid med henne och bilda familj?

Om du träffar en tjej där du är öppen med från början så tror jag det kommer ordna sig ev även ett öppet förhållande
  • Anonym (intressant)

Kommer utredning jag går nu ge det resultat jag vill? Kommer den stora förändringen jag hoppas på att gå bra? Finns det en chans att kvinnan jag älskar kommer att besvara mina känslor?

Anonym (Len) skrev 2015-02-21 13:17:05 följande:

Ska jag lämna tryggheten på mitt jobb o söka mig vidare?

Störst chans på KK:n om jag håller kontakten lite el ska jag bryta m honom för att få en reaktion?

Hur mår min äldsta dotter egentligen psykiskt?

Vänta ett år sen sök dig vidare

Bryt och se hur han reagerar

Tror hon är på väg att bli utbränd tar på sig för mycket och vänner som svikit tror hon behöver vila och yoga och lugna saker
    Anonym (intressant) skrev 2015-02-21 13:21:47 följande:

Kommer utredning jag går nu ge det resultat jag vill? Kommer den stora förändringen jag hoppas på att gå bra? Finns det en chans att kvinnan jag älskar kommer att besvara mina känslor?

Ser vila och pengar ser att du måste vara tydligare i dina signaler mot henne ser en motorcykel? :)
  • Anonym (Anna)

Du har rätt i att jag är trött och nere.. Skulle behöva lite vägledning.. Kurs sa du. Vad för kurs? Kan du se nåt? Tacksam för svar :)

Anonym (Anna) skrev 2015-02-21 13:30:20 följande:

Du har rätt i att jag är trött och nere.. Skulle behöva lite vägledning.. Kurs sa du. Vad för kurs? Kan du se nåt? Tacksam för svar :)

Nåt där du får använda händerna eller språkkurs :) ser att du drar dig undan försök öka prommenader
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd