• Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Ok shoot men jag kommer inte vara här inne hela tiden då jag har barn

Jag kan även testa känna utan frågor på ert namn ögonfärg hårfärg

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-23 08:26
    Obs testar kan inte ha rätt på allt :)
    Är här mest dag tid fram till ca 16.30 då barnen är i skolan sen även på kvällen efter barnen lagt sig och pysslar med sitt om jag hinner och orkar
    Och när jag orkar och känner saker måste vila också och pausa <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-16 13:32
    Det hjälper mycket ifall ni postar en ögonbild på er så ser jag mer :)
    På helger är jag med min familj och svar då endast vid tid
    Ibland måste jag återhämta mig och vila då det tar på krafter och energi med sånt här har även en sjukdom som kräver mycket vila mellan varven

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-28 07:50
    Ändring: svarar frågor dagtid vardagar fram till ca kl 14 när jag mår bra har energi över vilket kan variera pga sjukdom kram alla fina

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 17:11
    Ni som vill hjälpa mig kan göra det genom att stötta min vän som har en youtubekanal då blir både han och jag glad :) besök sidan bli gärna prenumerant länk till kanalen www.youtube.com/channel/UCxYL1VavExIXXHZ9cK3XLJw/videos

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 22:32
    Det är en rolig djur kanal han har på Youtube

• Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
  • FeatherCloud

Kommer mitt nuvarande vikariat gå över till en tillsvidareanställning?

FeatherCloud skrev 2015-02-21 12:51:07 följande:

Kommer mitt nuvarande vikariat gå över till en tillsvidareanställning?

Tror det
  • Fjällsippa

Vad är det för kön på bebisen i min mage? När hittar vi ett hus? Vilken väg ska jag ta i min karriär?

• Anonym (Vilket)

Kom på att jag funderade mycket på att ställa en fråga om min katt som har ett s i sitt namn, lite för att se hur du skulle svara, om du inte visste att det var en katt ;) men hans namn är för kattigt så jag slopade frågan ;) det var bara den katten och personen med v jag funderade över så det är intressant ändå att bokstäverna går att knyta till dem

• Fille88
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 12:40:44 följande:
    Gissar nu ;) mellan 19 och 27 kan inte känna åldern tror du kommer från forna jugoslavien eller italien/ spanien tror nån ingengörutbildning eller it haha svårt men testar ju som sagt ;)

Åldern är helt rätt , jag är 22 snart 23 år! Jag kommer inte riktigt från forna Jugoslavien men däremot från Balkan. Vad det gäller utbildning så vill jag plugga till någon form av lärare.

Jag tycker att du gissade väldigt bra ändå :)

• Presidentens son

Kommer jag gifta mig? Och i så fall, med en man eller kvinna? Jag är en man.

Pengar växer på träd
  • Anonym (Vilket)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 12:50:38 följande:

Tack :) tror simning blir bra vad ville du fråga om nån på v

Ja simning är det jag varit mest inne på men inte kommit till skott ännu :) tack du ger mig lite extra push nu när jag "vet" att det är rätt grej ;)

Det jag undrade över är hur vår relation kommer att se ut framåt, om vi kommer att stå varandra så nära som vi gjorde innan? Eller om det är såhär hon är som person nu för tiden bara, och att hon upplevs som opersonlig. Sedan handlar det inte om mig, men jag undrar över hur v trivs just nu med livet och sitt förhållande?
    Fjällsippa skrev 2015-02-21 12:52:41 följande:

Vad är det för kön på bebisen i min mage? När hittar vi ett hus? Vilken väg ska jag ta i min karriär?

Tror flicka hus om ca 6 månader till 1 år

Tror du ska omskola dig
    Anonym (Vilket) skrev 2015-02-21 13:08:36 följande:

Ja simning är det jag varit mest inne på men inte kommit till skott ännu :) tack du ger mig lite extra push nu när jag "vet" att det är rätt grej ;)

Det jag undrade över är hur vår relation kommer att se ut framåt, om vi kommer att stå varandra så nära som vi gjorde innan? Eller om det är såhär hon är som person nu för tiden bara, och att hon upplevs som opersonlig. Sedan handlar det inte om mig, men jag undrar över hur v trivs just nu med livet och sitt förhållande?

Tror hon är stressad och inne i en ngativ spiral och man måste inte uppdatera på fb för att visa att man är nåt ta en paua från henne låt hon komma
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd