• Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Ok shoot men jag kommer inte vara här inne hela tiden då jag har barn

Jag kan även testa känna utan frågor på ert namn ögonfärg hårfärg

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-23 08:26
    Obs testar kan inte ha rätt på allt :)
    Är här mest dag tid fram till ca 16.30 då barnen är i skolan sen även på kvällen efter barnen lagt sig och pysslar med sitt om jag hinner och orkar
    Och när jag orkar och känner saker måste vila också och pausa <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-16 13:32
    Det hjälper mycket ifall ni postar en ögonbild på er så ser jag mer :)
    På helger är jag med min familj och svar då endast vid tid
    Ibland måste jag återhämta mig och vila då det tar på krafter och energi med sånt här har även en sjukdom som kräver mycket vila mellan varven

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-28 07:50
    Ändring: svarar frågor dagtid vardagar fram till ca kl 14 när jag mår bra har energi över vilket kan variera pga sjukdom kram alla fina

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 17:11
    Ni som vill hjälpa mig kan göra det genom att stötta min vän som har en youtubekanal då blir både han och jag glad :) besök sidan bli gärna prenumerant länk till kanalen www.youtube.com/channel/UCxYL1VavExIXXHZ9cK3XLJw/videos

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 22:32
    Det är en rolig djur kanal han har på Youtube

• Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
  • Anonym (Anna)

Vi har redan en ny och jag tränar så mycket jag orkar med den. Går mer promenader. Traskar i skogen o spårar men det vill sig inte iaf för mig. Håglös, trött, isolerad, smärta. Jag försöker verkligen men det verkar komma inifrån på nåt vis. Jag liksom styr inte över det..

• Anonym (hopplöst)
    Anonym (Anna) skrev 2015-02-21 14:26:19 följande:

Du Hopplöst, det låter som om du och jag har det ganska lika. Smärta och hopplöshet. Är du oxå sjukskriven?

Ja, det låter som vi mår ungefär likadant :'(

Har faktiskt också haft dödsfall nyligen i min närhet. Först en vän som dog och sen min syster och morfar. Har varit sjukskriven rätt länge, har provat mediciner och en massa annat, men mår fortfarande dåligt. Jag beklagar din sorg och det som hänt dig!
    Anonym (Mamma) skrev 2015-02-21 14:29:14 följande:

Ska få lite pengar snart...satsa på hemmet eller annat?

Lite till kök och en resa :)
    Anonym (Jag här!) skrev 2015-02-21 14:35:11 följande:

Kan du säga något om min personlighet?

Nyfiken glad gillar djur gärna ovanliga du var frågvis som barn du gillar vegetarisk mat du gillar att måla inreda du är svartsjuk du vill stå i centrum du gillar utmaningar klättring?
  • Amazinglife
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 14:32:07 följande:
    Har du varit gravid tidigare?
    Ja men fått tidigt missfall..
    Butterflie skrev 2015-02-21 14:37:49 följande:

Får väl testa då.. Vad ska man fråga.. hm, vad känner du om mig just nu till exempel? Hur kommer mitt liv att utvecklas? Blir det bättre, sämre, lättare svårare?

Du är lite uttråkad folk drar i dig men du orkar inte ser att du borde jobba med dina händer och människor massage?
  • Anonym (hopplöst)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 14:24:11 följande:

Tror du skulle må bra av att jobba hemifrån känna sig behövd och ändå kunna återhämta dig när du behöver har du typ fibromyalgi? Ångest

Tack så mycket att du tog dig tid att skriva till mig

Jag har varit hos läkare så mycket och blivit så illa behandlad att jag inte vågar gå tillbaka, vet inte vem jag ska vända mig till längre
  • Anonym (Anna)

Hej igen Hopplöst. Jag beklagar din sorg också. Både vän och syster... Fruktansvärt.. Jaa, hur går man vidare? Man blir ju helt personlighetsförändrad. Innan allt hände var jag glad, sprallig, utåtriktad osocial.. Nu är jag nere och känner inte igen mig själv.. Som sagt.. Hur går man vidare? Jag har massor av intressen men orkar inte..hur gör du?

Anonym (hopplöst) skrev 2015-02-21 14:43:30 följande:

Tack så mycket att du tog dig tid att skriva till mig

Jag har varit hos läkare så mycket och blivit så illa behandlad att jag inte vågar gå tillbaka, vet inte vem jag ska vända mig till längre

Kanske till en naturdoktor eller naprapat
  • Angel D

Väntar på om jag får godkänt eller inte för könsbyte. Vad ser du angående det. hur ser det ut med kärleken i framtiden?

• Anonym (Mamma)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 14:39:43 följande:
    Lite till kök och en resa :)
    Anonym (Jag här!) skrev 2015-02-21 14:35:11 följande:

Kan du säga något om min personlighet?

Nyfiken glad gillar djur gärna ovanliga du var frågvis som barn du gillar vegetarisk mat du gillar att måla inreda du är svartsjuk du vill stå i centrum du gillar utmaningar klättring?
    Stämmer rätt bra det där!
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd