• Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Ok shoot men jag kommer inte vara här inne hela tiden då jag har barn

Jag kan även testa känna utan frågor på ert namn ögonfärg hårfärg

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-23 08:26
    Obs testar kan inte ha rätt på allt :)
    Är här mest dag tid fram till ca 16.30 då barnen är i skolan sen även på kvällen efter barnen lagt sig och pysslar med sitt om jag hinner och orkar
    Och när jag orkar och känner saker måste vila också och pausa <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-16 13:32
    Det hjälper mycket ifall ni postar en ögonbild på er så ser jag mer :)
    På helger är jag med min familj och svar då endast vid tid
    Ibland måste jag återhämta mig och vila då det tar på krafter och energi med sånt här har även en sjukdom som kräver mycket vila mellan varven

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-28 07:50
    Ändring: svarar frågor dagtid vardagar fram till ca kl 14 när jag mår bra har energi över vilket kan variera pga sjukdom kram alla fina

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 17:11
    Ni som vill hjälpa mig kan göra det genom att stötta min vän som har en youtubekanal då blir både han och jag glad :) besök sidan bli gärna prenumerant länk till kanalen www.youtube.com/channel/UCxYL1VavExIXXHZ9cK3XLJw/videos

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 22:32
    Det är en rolig djur kanal han har på Youtube

• Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
  • Lillmajsan

S

Lillmajsan skrev 2015-02-21 15:07:33 följande:

Sedan skulle jag uppskatta om du vi berätta min personlighet.????????

Skulle varit smelisar och inte frågetäcken!
  • Anonym (Isa)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 15:02:34 följande:
    Du håller på mycket med hår va? Styling känns som blå med lite brunt i typ melerade
    Yes, jag plattar det varje dag t.ex och har en färgglad slinga i det haha. Mina ögon är blå med brunt i. Snyggt gissat.
    Lillmajsan skrev 2015-02-21 15:07:33 följande:

Sedan skulle jag uppskatta om du vi berätta min personlighet.????????

Renlig gillar inte smutsigt runt dig lugn lite medial har gjort nån ritning?? Slutat röka? Kärleksfull gillar inte envishet speciellt hos barn

Känner kollo??
  • Norrinorrr

nopp jobbar inom vården. Har ljust hår med bruna ögon. Hoppasdu har fel meed barn vill gärna ha nuuu!!:( aldrig haft deja vu elr sett nå som barn, tyvärr..

Norrinorrr skrev 2015-02-21 15:17:14 följande:

nopp jobbar inom vården. Har ljust hår med bruna ögon. Hoppasdu har fel meed barn vill gärna ha nuuu!!:( aldrig haft deja vu elr sett nå som barn, tyvärr..

Ok ledsen som sagt har inte alltid rätt ; ) ser en cykel cyklar du ofta?? :)
  • Ranunkel

Hej!

Undrar om jag kommer att träffa den stora kärleken? I så fall var, när och hur och hurdan är han? Blir det några barn? Flört

Vad kommer jag att jobba med i framtiden?

Är rödhårig och har brungröna ögon.

• Amazinglife
    Amazinglife skrev 2015-02-21 14:52:59 följande:
    Ja de har jag men fått tidigt missfall. Inga egna barn men har en bonus dotter.
    Hej du missade nog mig så puffar lite :) du undrade om ja vart gravid, för ja frågade om jag är gravid nu och om det kommer att gå bra :)
  • Lillmajsan
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 15:12:06 följande:

Renlig gillar inte smutsigt runt dig lugn lite medial har gjort nån ritning?? Slutat röka? Kärleksfull gillar inte envishet speciellt hos barn

Känner kollo??

Haha! Det va inte dåligt det! Slutade röka för typ tio år sedan och vill se mig själv som kärleksfull och ju, jag är lung och gillar har ordning omkring mig. Har aldrig varit mycket för barn men det har blivit bättre eller vad man ska säga de sista åren och nu kan jag tänka mig att bli mamma själv. Vad menade du med " känner kollo"? Förstod inte riktigt där.

Och tack igen för att du ta dig tid!
    Ranunkel skrev 2015-02-21 15:20:05 följande:

Hej!

Undrar om jag kommer att träffa den stora kärleken? I så fall var, när och hur och hurdan är han? Blir det några barn?

Vad kommer jag att jobba med i framtiden?

Är rödhårig och har brungröna ögon.

Du är försiktig och vill ha en storväxt händig man kanske en som vadrar i fjäll

Tror ett barn ser telefoner som yrke
    Lillmajsan skrev 2015-02-21 15:21:39 följande:

Haha! Det va inte dåligt det! Slutade röka för typ tio år sedan och vill se mig själv som kärleksfull och ju, jag är lung och gillar har ordning omkring mig. Har aldrig varit mycket för barn men det har blivit bättre eller vad man ska säga de sista åren och nu kan jag tänka mig att bli mamma själv. Vad menade du med " känner kollo"? Förstod inte riktigt där.

Och tack igen för att du ta dig tid!

Vet inte det mrd kollo riktigt :) kanske du känner nån som jobbat på kollo
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd