• Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Ok shoot men jag kommer inte vara här inne hela tiden då jag har barn

Jag kan även testa känna utan frågor på ert namn ögonfärg hårfärg

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-23 08:26
    Obs testar kan inte ha rätt på allt :)
    Är här mest dag tid fram till ca 16.30 då barnen är i skolan sen även på kvällen efter barnen lagt sig och pysslar med sitt om jag hinner och orkar
    Och när jag orkar och känner saker måste vila också och pausa <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-16 13:32
    Det hjälper mycket ifall ni postar en ögonbild på er så ser jag mer :)
    På helger är jag med min familj och svar då endast vid tid
    Ibland måste jag återhämta mig och vila då det tar på krafter och energi med sånt här har även en sjukdom som kräver mycket vila mellan varven

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-28 07:50
    Ändring: svarar frågor dagtid vardagar fram till ca kl 14 när jag mår bra har energi över vilket kan variera pga sjukdom kram alla fina

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 17:11
    Ni som vill hjälpa mig kan göra det genom att stötta min vän som har en youtubekanal då blir både han och jag glad :) besök sidan bli gärna prenumerant länk till kanalen www.youtube.com/channel/UCxYL1VavExIXXHZ9cK3XLJw/videos

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 22:32
    Det är en rolig djur kanal han har på Youtube

• Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
  • Anonym (????)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 18:41:33 följande:
    Bara kände det namnet du verkar ha en vän som är gravid
    Ok. Ja jag har en nära vän som är gravid nu. Hon ska ha nu i april.  Har även två andra personer i min närhet som också är gravida. Den ena ska också ha nu i april och den andra är i vecka elva.
    Anonym (Deppig) skrev 2015-02-21 18:56:15 följande:

Jag har två söner :) jag trivs superbra på mitt jobb och har fantastiska kollegor så jag vill inte byta jobb men det är prat om nedskärningar nu så det va därför jag undrade om du kunde se nåt om det.

Ang barnens pappa så vet jag ärligt talat inte vad jag vill. Bara att jag inte vill ha en splittrad familj. Jag hatar att vara vv-mamma.

Börjar din sons namn på L
  • Anonym (Deppig)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 18:59:20 följande:
    Börjar din sons namn på L
    Ja den ena gör det :)
    Anonym (????) skrev 2015-02-21 18:56:40 följande:

Ok. Ja jag har en nära vän som är gravid nu. Hon ska ha nu i april.  Har även två andra personer i min närhet som också är gravida. Den ena ska också ha nu i april och den andra är i vecka elva.

En av dem har haft otur tidigare med graviditeten
  • Ranunkel
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 15:23:56 följande:
    Du är försiktig och vill ha en storväxt händig man kanske en som vadrar i fjäll

Tror ett barn ser telefoner som yrke
    Att jag är försiktig stämmer bra in, och en händig fjällvandrare låter trevligt, men att jag kommer att jobba med telefoner känns otippat! Kul tråd i alla fall!
  • Anonym (Deppig)

Kan du berätta nåt mer om min framtid? Vill du ha mer info om mig för att kunna se nåt?

• Anonym (????)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 19:01:40 följande:
    En av dem har haft otur tidigare med graviditeten
    Ok. Inget jag vet dock. En sista fråga sedan ska jag lämna dig ifred; Vad väntar mig i min framtid?Glad
  • ssa123

Jag har flera barn men ett av dem känner jag en oro över. Är oron befogad eller är det min hjärna som spelar mig ett spratt?

Ranunkel skrev 2015-02-21 19:04:08 följande:

Att jag är försiktig stämmer bra in, och en händig fjällvandrare låter trevligt, men att jag kommer att jobba med telefoner känns otippat! Kul tråd i alla fall!

Ranunkel skrev 2015-02-21 19:04:08 följande:

ok kände typ telefonist el sitta i en stöd telefon linje och hjälpa människor
    ssa123 skrev 2015-02-21 19:11:14 följande:

Jag har flera barn men ett av dem känner jag en oro över. Är oron befogad eller är det min hjärna som spelar mig ett spratt?

Är barnet väldigt snurresprätt typ?
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd