• Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Ok shoot men jag kommer inte vara här inne hela tiden då jag har barn

Jag kan även testa känna utan frågor på ert namn ögonfärg hårfärg

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-23 08:26
    Obs testar kan inte ha rätt på allt :)
    Är här mest dag tid fram till ca 16.30 då barnen är i skolan sen även på kvällen efter barnen lagt sig och pysslar med sitt om jag hinner och orkar
    Och när jag orkar och känner saker måste vila också och pausa <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-16 13:32
    Det hjälper mycket ifall ni postar en ögonbild på er så ser jag mer :)
    På helger är jag med min familj och svar då endast vid tid
    Ibland måste jag återhämta mig och vila då det tar på krafter och energi med sånt här har även en sjukdom som kräver mycket vila mellan varven

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-28 07:50
    Ändring: svarar frågor dagtid vardagar fram till ca kl 14 när jag mår bra har energi över vilket kan variera pga sjukdom kram alla fina

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 17:11
    Ni som vill hjälpa mig kan göra det genom att stötta min vän som har en youtubekanal då blir både han och jag glad :) besök sidan bli gärna prenumerant länk till kanalen www.youtube.com/channel/UCxYL1VavExIXXHZ9cK3XLJw/videos

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 22:32
    Det är en rolig djur kanal han har på Youtube

• Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
  • Anonym (Sofia)

Hej.

Vilken härlig tråd.

Jag har pratat lite med djur i en händelse för flera år sedan. Är det något jag borde syssla med?

Jag är just nu inne i en period med många vägskäl. Hur ska jag bäst gå vidare för att vara lycklig?

Har jag träffat mitt livs partner?

Vad får du mer fram om mig?

Anonym (Sofia) skrev 2015-02-22 09:58:41 följande:

Hej.

Vilken härlig tråd.

Jag har pratat lite med djur i en händelse för flera år sedan. Är det något jag borde syssla med?

Jag är just nu inne i en period med många vägskäl. Hur ska jag bäst gå vidare för att vara lycklig?

Har jag träffat mitt livs partner?

Vad får du mer fram om mig?

Ja jag kan se dig med hästar men även en hund eller katt pensionat där du även pratar med djuren men då tillsammans med en vän

Ser en tvättmaskin hehe har den gått sönder eller brukar ni skoja om vem som ska tvätta :)
  • Anonym (Mhm..)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-22 09:09:11 följande:

Känns som du fastnat och går i samma fotspår du behöver bryta det

Ja, det stämmer bra det.

Är bara så rädd att släppa allt, och gå vidare.

Jag vet ju om att detta skadar mig, ändå ska det vara så svårt...

jag är så rädd för att bli ensam om jag överger allt.

Tack för ditt svar
    Anonym (Mhm..) skrev 2015-02-22 10:05:17 följande:

Ja, det stämmer bra det.

Tack för ditt svar

Anonym (Mhm..) skrev 2015-02-22 10:05:17 följande:

Ja, det stämmer bra det.

Tack för ditt svar

Tror du har stort behov av att kura ensam och läsa men ännu större behov att inte bli övergiven sitter nog i från barndomen
  • Anonym (Sofia)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-22 10:05:13 följande:

Ja jag kan se dig med hästar men även en hund eller katt pensionat där du även pratar med djuren men då tillsammans med en vän

Ser en tvättmaskin hehe har den gått sönder eller brukar ni skoja om vem som ska tvätta :)

Ja hästar vore härligt. Det får bli i framtiden. ett pensionat trodde jag inte. Men det vore inte så dumt faktiskt. Tack för förslaget.

Tvättmaskinen är på just nu, men det är säkert inte det du ser. Han lagade min tvättmaskin ganska tidigt när vi blivit tillsammans dock är frågan hur länge den håller. Tvättmaskinen. Relationen hoppas jag fortgår livet ut.

Hur mår min bäbis i magen? Orolig då jag haft en del problem under graviditeten.
    Anonym (Sofia) skrev 2015-02-22 10:10:47 följande:

Ja hästar vore härligt. Det får bli i framtiden. ett pensionat trodde jag inte. Men det vore inte så dumt faktiskt. Tack för förslaget.

Tvättmaskinen är på just nu, men det är säkert inte det du ser. Han lagade min tvättmaskin ganska tidigt när vi blivit tillsammans dock är frågan hur länge den håller. Tvättmaskinen. Relationen hoppas jag fortgår livet ut.

Hur mår min bäbis i magen? Orolig då jag haft en del problem under graviditeten.

Vill inte svara på sånt om barn i magen ;) men det är möjligt att fu blir igångsatt tidigare
  • Anonym (Xi)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-22 09:39:45 följande:

Tror du ska jobba med barn ser inte mer

Kram

Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-22 09:39:45 följande:

Tror du ska jobba med barn ser inte mer

Kram

Åh okej.

Barn är jag inte så vana med, så skulle bli verkligt överraskad om jag började arbeta med barn :)
  • Anonym (H15)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-22 09:49:43 följande:
    Är du redo för graviditet har du det stabilt? :)
    Jag är redo och har det stabilt på alla plan!
  • Anonym (Sofia)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-22 10:13:17 följande:

Vill inte svara på sånt om barn i magen ;) men det är möjligt att fu blir igångsatt tidigare

Okej, förstår det. Hoppas jag slipper bli igångsatt. Men kan ju vara mentalt öppen för att det kan bli så. Har faktiskt förväntat mig att det ska vara exakt som förra graviditeten konstigt nog.

Relationen och vägskälen fick du inte upp ngt om eller ville inte svara på?

Får jag fråga om du är ca 165 lång. Lite rund och har långt rödbrunt vågigt hår och emellanåt 35-45 års åldern. (Kanske är ngn annan jag ser framför mig)
    Anonym (H15) skrev 2015-02-22 10:19:50 följande:

Jag är redo och har det stabilt på alla plan!

Ok menade inget illa säger det jag känner isåfall tror jag inom ett år kanske tidigare
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd