Inlägg från: Anonym (Sofia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sofia)

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Hej.

Vilken härlig tråd.

Jag har pratat lite med djur i en händelse för flera år sedan. Är det något jag borde syssla med?

Jag är just nu inne i en period med många vägskäl. Hur ska jag bäst gå vidare för att vara lycklig?

Har jag träffat mitt livs partner?

Vad får du mer fram om mig?

• Anonym (Sofia)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-22 10:05:13 följande:

Ja jag kan se dig med hästar men även en hund eller katt pensionat där du även pratar med djuren men då tillsammans med en vän

Ser en tvättmaskin hehe har den gått sönder eller brukar ni skoja om vem som ska tvätta :)

Ja hästar vore härligt. Det får bli i framtiden. ett pensionat trodde jag inte. Men det vore inte så dumt faktiskt. Tack för förslaget.

Tvättmaskinen är på just nu, men det är säkert inte det du ser. Han lagade min tvättmaskin ganska tidigt när vi blivit tillsammans dock är frågan hur länge den håller. Tvättmaskinen. Relationen hoppas jag fortgår livet ut.

Hur mår min bäbis i magen? Orolig då jag haft en del problem under graviditeten.
  • Anonym (Sofia)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-22 10:13:17 följande:

Vill inte svara på sånt om barn i magen ;) men det är möjligt att fu blir igångsatt tidigare

Okej, förstår det. Hoppas jag slipper bli igångsatt. Men kan ju vara mentalt öppen för att det kan bli så. Har faktiskt förväntat mig att det ska vara exakt som förra graviditeten konstigt nog.

Relationen och vägskälen fick du inte upp ngt om eller ville inte svara på?

Får jag fråga om du är ca 165 lång. Lite rund och har långt rödbrunt vågigt hår och emellanåt 35-45 års åldern. (Kanske är ngn annan jag ser framför mig)
  • Anonym (Sofia)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-22 10:23:47 följande:

Ja typ :) fast har ljusa slingor nu

Haha coolt. Hej hej. Kanske var dig jag fick fram då

Nu har jag hängt tvätten och slagit igång en ny :-P
  • Anonym (Sofia)

Har en känsla av att vi lyckats denna gång i bebisverkstaden, när tror du att jag isåfall kommer testa positivt? :)

• Anonym (Sofia)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-12 19:57:50 följande:
    Om det tagit sig får jag in 17 april eller 17 maj

Det är nåt speciellt med 17...
    Tack! Har BIM den 19:e så det skulle mycket väl kunna bli ett plus den 17:e om det tagit sig :) Spännande!
  • Anonym (Sofia)

Hej TS! Jag frågade dig för någon vecka sedan vilket datum du trodde att jag skulle plussa på, du svarade 17:e. Och visst fick jag ett plus idag den 17:e! :D

• Anonym (Sofia)
    border1 skrev 2015-04-17 09:37:55 följande:
    Oj, vilken slump! Där hade ts tur, för sådana här korrelationer kan få folk att tro att medial tankeöverföring och att se in i framtiden är något som existerar (men det gör det inte(vetenskapligt bevisat))
    Man får tro på precis vad man vill, jag tycker inte att någon ska komma och säga vad som är rätt eller fel när det gäller tro. Det finns vetenskapliga studier som visar både på att det mediala finns och inte finns. Låt folk tro på vad de vill, du behöver inte ha en så otrevlig ton mot oss som tror.
  • Anonym (Sofia)

Tror du att jag är gravid med en pojke eller flicka? :)

• Anonym (Sofia)

Hej duktiga du, vad tror du att vår bebis i magen har för kön? Och tror du att jag kommer gå över tiden? :) Tack på förhand!

Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd