• Anonym (Tröttsamt!!!!)

Svenskar är rädda för muslimer - ett exempel från min arbetsplats!

Detta händer på min arbetsplats. Vi är ett stort företag med många anställda. Vi har någon gång ibland upptäkt att fikarummets kaffemuggar är inne på toaletten och ibland kaffekannan. Vi har flera gånger undrat vem som lägger en kopp inne på toaletten och ännu konstigare att kaffekannan ligger där. Inget kaffe ligger där i heller så slutsatsen att personen tagit med sig kaffe till toa för att dricka där inne under uträttande av behov var uteslutet. Tills vi en dag såg en av kollegorna ta med sig en tom kopp till toa. Kollegan är muslim och efter mycket diskussioner bekräftades det att vissa muslimer på jobbet är de som tar in kopparna till toa och kaffekannan i syfte att använda dem som redskap fär att tvätta rent rumpan efter att de har skitit. Det ingår i muslimernas religion att vara ren i rumpan och detta har bekräftats. Min kompis som är muslim tvättar också rumpan (fast med en vattenkanna för att vatten blommor). Och muslimerna på jobbet erkände att det var det de använde kopparna till men att det inte var något fel med det då de diskar dem senare osv.

Asså, jag blir förbannad. Ledningen gör inget åt detta! Och facket gör inget åt detta heller! Hur jävla äckligt ohygieniskst ska man behöva tåla bara för att muslimerna på jobbet vill tvätta sin anal med kaffekoppar vi dricker ur? (Hur nu momentet går till fattar ja ej).

Jag är inte rasist och jag respekterar alla religioner. Men jag respekterar inte att vi andra ska drabbas negativt på detta äckliga sätt för att folk ska utöva sin religion. Svenskar är oerhört rädda för muslimer. Så fort en muslim säger eller vill något så viker sig svensken för det muslimen sagt. I efterhand börjar alla svenskar säga "jävla invandrare, jag ska rösta på SD hit och dit"....men i själva verket är det ju SVENNEN som tillåter allt detta se! Vad är det svenskarna är rädda för????!? Ska muslimerna bomba Sverige om de inte får som de vill? Seriöst! Detta är bara ett av många exempel på när svenskar viker sig för muslimer, och jag vet att många av er håller med för att många av er har säkert också varit med om att svenskar viker sig för muslimers vilja för de allra konstigaste sakerna. Alla människor- muslimer, svenskar, osv osv - ska ha samma rättigheter i Sverige, givetvis! Men jag kan lova er att om det var en svensk eller icke-muslimsk invandrare som tvättade röven i toaletten med kaffekoppen så skulle han få en tillsägelse av cheferna! Men nej, inte när det är fråga om en muslim.

Jag börjar tröttna på svenskars rädsla för muslimer! Sluta seriöst. Jag har hamnat i tjafs med en muslim idag på jobbet angående kaffekopparna. Snart spricker jag av ilska och när jag blir arg är jag rädd för att handla väldigt irrationellt måste jag säga! Så jag ska hålla mig på avstånd!

Asså angående kaffekopparna...vad kan jag göra? Ledningen och facket gör INGENTING åt detta!!!

• Svar på tråden Svenskar är rädda för muslimer - ett exempel från min arbetsplats!
  • Bestemor
    Anonym (Tröttsamt!!!!) skrev 2015-02-17 10:59:52 följande:

Detta händer på min arbetsplats. Vi är ett stort företag med många anställda. Vi har någon gång ibland upptäkt att fikarummets kaffemuggar är inne på toaletten och ibland kaffekannan. Vi har flera gånger undrat vem som lägger en kopp inne på toaletten och ännu konstigare att kaffekannan ligger där. Inget kaffe ligger där i heller så slutsatsen att personen tagit med sig kaffe till toa för att dricka där inne under uträttande av behov var uteslutet. Tills vi en dag såg en av kollegorna ta med sig en tom kopp till toa. Kollegan är muslim och efter mycket diskussioner bekräftades det att vissa muslimer på jobbet är de som tar in kopparna till toa och kaffekannan i syfte att använda dem som redskap fär att tvätta rent rumpan efter att de har skitit. Det ingår i muslimernas religion att vara ren i rumpan och detta har bekräftats. Min kompis som är muslim tvättar också rumpan (fast med en vattenkanna för att vatten blommor). Och muslimerna på jobbet erkände att det var det de använde kopparna till men att det inte var något fel med det då de diskar dem senare osv.

Asså, jag blir förbannad. Ledningen gör inget åt detta! Och facket gör inget åt detta heller! Hur jävla äckligt ohygieniskst ska man behöva tåla bara för att muslimerna på jobbet vill tvätta sin anal med kaffekoppar vi dricker ur? (Hur nu momentet går till fattar ja ej).

Jag är inte rasist och jag respekterar alla religioner. Men jag respekterar inte att vi andra ska drabbas negativt på detta äckliga sätt för att folk ska utöva sin religion. Svenskar är oerhört rädda för muslimer. Så fort en muslim säger eller vill något så viker sig svensken för det muslimen sagt. I efterhand börjar alla svenskar säga "jävla invandrare, jag ska rösta på SD hit och dit"....men i själva verket är det ju SVENNEN som tillåter allt detta se! Vad är det svenskarna är rädda för????!? Ska muslimerna bomba Sverige om de inte får som de vill? Seriöst! Detta är bara ett av många exempel på när svenskar viker sig för muslimer, och jag vet att många av er håller med för att många av er har säkert också varit med om att svenskar viker sig för muslimers vilja för de allra konstigaste sakerna. Alla människor- muslimer, svenskar, osv osv - ska ha samma rättigheter i Sverige, givetvis! Men jag kan lova er att om det var en svensk eller icke-muslimsk invandrare som tvättade röven i toaletten med kaffekoppen så skulle han få en tillsägelse av cheferna! Men nej, inte när det är fråga om en muslim.

Jag börjar tröttna på svenskars rädsla för muslimer! Sluta seriöst. Jag har hamnat i tjafs med en muslim idag på jobbet angående kaffekopparna. Snart spricker jag av ilska och när jag blir arg är jag rädd för att handla väldigt irrationellt måste jag säga! Så jag ska hålla mig på avstånd!

Asså angående kaffekopparna...vad kan jag göra? Ledningen och facket gör INGENTING åt detta!!!

Så jäkla dumt inlägg. Vem tror på det här.

Det finns ingen sanning alls. Bara fördomar.

De muslimer jag känner och det utan undantag, hade blivit förbannade om någon tog med sig en kaffekopp eller kaffekanna in på toaletten i syfte att spola häcken.

Sen att en del tror på TS, visar hur korkade en del är.
  • Anonym (?)
    Bestemor skrev 2015-02-19 08:51:49 följande:
    Så jäkla dumt inlägg. Vem tror på det här.

Det finns ingen sanning alls. Bara fördomar.

De muslimer jag känner och det utan undantag, hade blivit förbannade om någon tog med sig en kaffekopp eller kaffekanna in på toaletten i syfte att spola häcken.

Sen att en del tror på TS, visar hur korkade en del är.
    Så du är muslimen eftersom du vet? Jag var inte där så jag vet ju inget.
  • Bestemor

Sunt förnuft bara, inget annat.

Tänk ett steg längre, så faller det på sin egen orimlighet.

Klarar du inte det så hojta till och jag förklarar för dig.

Det gör inget om du visar ditt nick eller står du inte för dina åsikter?

• Anonym (grottmongot)

TS, har du frågat dina muslimska kollegor om de inte kan tänka sig att ta med sig egna vattenkannor eller vattenflaskor?

• tobbe01
    Anonym (B) skrev 2015-02-18 19:21:24 följande:

Alla män jag skiter på sig för det har någon bekant till mig sagt!
    Dessutom kletar alla kvinnor med sin mens för det har också någon sagt till mig!

Du umgås i helt fel kretsar.
  • Anonym (Underlitt)

Eller så kan dom tvätta röven hemma!! Som normala människor gör när man duschar!!!

• AnooYoo
    Anonym (Underlitt) skrev 2015-02-19 09:48:17 följande:

Eller så kan dom tvätta röven hemma!! Som normala människor gör när man duschar!!!

Om du får lite bajs på fingrarna, vad tar du bort det med? Toalettpapper eller tvål och vatten?
  • Anonym (grottmongot)
    Anonym (Seriöst?) skrev 2015-02-19 08:48:15 följande:

Vad är det för märkliga diskussioner?

Det är fullständigt skitsnack att muslimer skulle ta med termosar på toaletten!

Hur jag vet det? Jag har en muslimsk kollega! Inte heller går han undan för att be på arbetstid, däremot kan han använda rasten för det.

Inte rasist! Bullshit!

Jag jobbar för en muslimsk familj (ej i Sverige). De är rätt sekulariserade men de har ändå alltid en flaska Evian bredvid toaletten för att tvätta sig med. Med detta sagt så betyder inte det att alla muslimer tvättar sig med vatten efter de uträttat sina behov men jag vet att många gör det. 

Det är s
    åklart helt ok att tvätta sig men man kanske borde ta med en egen vattenflaska och inte använda jobbkökets kannor eller muggar (om nu detta är sant). Jag är övertygad om att ifall nu just TS kollegor använder kannor från jobbet istället för egna så är de säkert ett extremfall.
  • Rikard
    Anonym (--) skrev 2015-02-19 07:28:11 följande:

Det är först nu folk börjar inse vad muslimer går för när dom rätta ränder har kommit fram i dk och frankrike. På hemmaplan fram tills nu så var folk inte rädda för muslimer, folk var rädda för den svenska stigman och var panikslagna att bli utmålade som rasister.

Och muslimernas "rätta ränder" är att de tvättar sig i rumpan? Usch vilken hemsk renlighet, hela samhället är hotat av en sådan extrem hygien! Det är klart man blir rädd för sånt!
  • Anonym (inte en till tråd)
    Så otroligt löjlig trådstart, det enda som är dummare än trådstarten är de som försöker bidra ts försök till sprida fördomar.

Hur dumma tror ni folk är? De enda ni dumförklarar är er själva.
Svar på tråden Svenskar är rädda för muslimer - ett exempel från min arbetsplats!