• Rikard

Svenskar är rädda för muslimer - ett exempel från min arbetsplats!

Viljan att tvätt rent efter ett toabesök är väl bara positiv. Mer hygieniskt än att kladda runt med lite papper. Däremot kanske kaffekoppar är en smaklig metod. Min muslimska flickvän hade en vattenkanna (en sån för blommor) på sin egen toalett för ändamålet och köpte en att ha på min toa också.
    Det här problemet går att lösa och vårt samhälle kommer inte krackelera för att några har rena rumpor.

För övrigt har även japaner anordningar på toaletterna för rumptvätt, väldigt högteknologiska toalettstolar i många hem.

• Rikard
    Anonym (suck) skrev 2015-02-18 12:51:25 följande:
    Läs gärna hela TS och tänk lite grand innan du postar.
    Jo, jag har läst och jag har tänkt och jag ser inget annat än en samling barnrumpor som inte klarar av att lösa ett relativt enkelt problem.
  • Rikard
    Anonym (suck) skrev 2015-02-18 13:02:14 följande:
    Som inte ens behöver vara ett riktigt problem, då mängder av dessa trådar startas. TS har tom outats.
    Jag tror tyvärr att många av dessa trådar speglar en inställning hos vissa att allt som är lite annorlunda är väldigt farligt och samhällsomstörtande. "De tvättar sina rumpor! Hu! Svensk skitkultur är hotad!"
  • Rikard
    Anonym (--) skrev 2015-02-19 07:28:11 följande:

Det är först nu folk börjar inse vad muslimer går för när dom rätta ränder har kommit fram i dk och frankrike. På hemmaplan fram tills nu så var folk inte rädda för muslimer, folk var rädda för den svenska stigman och var panikslagna att bli utmålade som rasister.

Och muslimernas "rätta ränder" är att de tvättar sig i rumpan? Usch vilken hemsk renlighet, hela samhället är hotat av en sådan extrem hygien! Det är klart man blir rädd för sånt!
  • Rikard
    Anonym (inte en till tråd) skrev 2015-02-19 11:34:30 följande:
    Så otroligt löjlig trådstart, det enda som är dummare än trådstarten är de som försöker bidra ts försök till sprida fördomar.

Hur dumma tror ni folk är? De enda ni dumförklarar är er själva.
    Fast det är inte en fördom att många muslimer helst tvättar sig med tvål och vatten efter toalettbesök. Jag hade under många år en muslimsk flickvän och hon och hennes familj satte in vattenkannor för ändamålet på de toaletter som inte hade bidé. 

Det jag inte förstår är hur god hygien kan väcka så starka känslor. Det där med kaffekopparna är ju bara ett fjantproblem, som går att lösa om det nu verkligen är så att någon använder kaffekoppar.
  • Rikard
    Rikard skrev 2015-02-19 20:01:59 följande:
    Fast det är inte en fördom att många muslimer helst tvättar sig med tvål och vatten efter toalettbesök. Jag hade under många år en muslimsk flickvän och hon och hennes familj satte in vattenkannor för ändamålet på de toaletter som inte hade bidé. 

Det jag inte förstår är hur god hygien kan väcka så starka känslor. Det där med kaffekopparna är ju bara ett fjantproblem, som går att lösa om det nu verkligen är så att någon använder kaffekoppar.
    Min muslimska flickvän undvek så långt som möjligt att gå på toaletter på stan, för att man där bara kunde göra rent med papper. Något som hon ansåg barbariskt.
Svar på tråden Svenskar är rädda för muslimer - ett exempel från min arbetsplats!