Svenskar är rädda för muslimer - ett exempel från min arbetsplats!
Detta händer på min arbetsplats. Vi är ett stort företag med många anställda. Vi har någon gång ibland upptäkt att fikarummets kaffemuggar är inne på toaletten och ibland kaffekannan. Vi har flera gånger undrat vem som lägger en kopp inne på toaletten och ännu konstigare att kaffekannan ligger där. Inget kaffe ligger där i heller så slutsatsen att personen tagit med sig kaffe till toa för att dricka där inne under uträttande av behov var uteslutet. Tills vi en dag såg en av kollegorna ta med sig en tom kopp till toa. Kollegan är muslim och efter mycket diskussioner bekräftades det att vissa muslimer på jobbet är de som tar in kopparna till toa och kaffekannan i syfte att använda dem som redskap fär att tvätta rent rumpan efter att de har skitit. Det ingår i muslimernas religion att vara ren i rumpan och detta har bekräftats. Min kompis som är muslim tvättar också rumpan (fast med en vattenkanna för att vatten blommor). Och muslimerna på jobbet erkände att det var det de använde kopparna till men att det inte var något fel med det då de diskar dem senare osv.
Asså, jag blir förbannad. Ledningen gör inget åt detta! Och facket gör inget åt detta heller! Hur jävla äckligt ohygieniskst ska man behöva tåla bara för att muslimerna på jobbet vill tvätta sin anal med kaffekoppar vi dricker ur? (Hur nu momentet går till fattar ja ej).
Jag är inte rasist och jag respekterar alla religioner. Men jag respekterar inte att vi andra ska drabbas negativt på detta äckliga sätt för att folk ska utöva sin religion. Svenskar är oerhört rädda för muslimer. Så fort en muslim säger eller vill något så viker sig svensken för det muslimen sagt. I efterhand börjar alla svenskar säga "jävla invandrare, jag ska rösta på SD hit och dit"....men i själva verket är det ju SVENNEN som tillåter allt detta se! Vad är det svenskarna är rädda för????!? Ska muslimerna bomba Sverige om de inte får som de vill? Seriöst! Detta är bara ett av många exempel på när svenskar viker sig för muslimer, och jag vet att många av er håller med för att många av er har säkert också varit med om att svenskar viker sig för muslimers vilja för de allra konstigaste sakerna. Alla människor- muslimer, svenskar, osv osv - ska ha samma rättigheter i Sverige, givetvis! Men jag kan lova er att om det var en svensk eller icke-muslimsk invandrare som tvättade röven i toaletten med kaffekoppen så skulle han få en tillsägelse av cheferna! Men nej, inte när det är fråga om en muslim.
Jag börjar tröttna på svenskars rädsla för muslimer! Sluta seriöst. Jag har hamnat i tjafs med en muslim idag på jobbet angående kaffekopparna. Snart spricker jag av ilska och när jag blir arg är jag rädd för att handla väldigt irrationellt måste jag säga! Så jag ska hålla mig på avstånd!
Asså angående kaffekopparna...vad kan jag göra? Ledningen och facket gör INGENTING åt detta!!!