Svenskar är rädda för muslimer - ett exempel från min arbetsplats!
jag har lite svårt att tro på detta.
Delvis för att de flesta toaletter har ju nog en handdusch, så varför skulle de inte använda den?
jag har lite svårt att tro på detta.
Delvis för att de flesta toaletter har ju nog en handdusch, så varför skulle de inte använda den?
Tror inte heller på detta men några handduschar på toan har då inte jag på jobbet och då har vi iaf runt 35 toaletter!
Ja men tro inte då!!! Seriöst, om du ska hålla på och kommentera att du inte tror detta så behöver du inte skriva. Jag är så trött på sånt
Men varför ska JAG som anställd bekosta mig på sånt för deras skull? Varför bekostar debiteras själva eller tar med sig en vattenkanna hemifrån?
Texten återknyter till rubriken-ja. Och ja, jag vill framhäva att svennar är jävligt fega inför muslimer. Och det bevisat ni här också då ni försvarar deras beteende att använda kaffemuggar vi dricker ur för att tvätta sin anal. Good Sweden!!!!!!
Ni är beviset på min teori om svennar, varje svenne är RÄDD för muslimer. Jag smutskastar inte muslimer, min bästa vän är muslim, jag har varit kär i muslimer, haft sex osv. Jag har inget emot dem! Men jag har emot att man tvättar sig med kaffekoppen vi dricker av. Även om de diskas så är det ändå äckligt med den tanken!
Och att ni sitter och säger att JAG ska köpa vattenslangar och handduschsr för flera tusen visar bara på att ni prickar in i min teori om att ni bara vill försvara muslimer.
Fast jag har inte riktat hat mot muslimer! Jag ber om RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅD FÖR I HELVETE om vad jag kan göra för att få stopp på problemet. Jag och mina kollegor tycker det är ett problem! Ni kanske inte ever det, men då tycker jag att ni kan hämta er kopp så jag kan bajsa i den, sen kan ni diska den och dricka kaffe ur den. Det skulle ni ju inte ja några problem med, visst? Det är ju diskad!