[quote=76458929][quote-nick]mammalovis skrev 2016-03-20 16:29:05 följande:[/quote-nick]Idag är första gången som jag är rastlös sedan innan jag var gravid med Lilleman, tror jag. Kanske beror det på att det är vår i luften och att jag längtar ut. I normala fall hade jag haft fullt upp med att springa upp och ner till gemensamma tvättstugan, men torktumlaren är sönder så det fanns bara plats att hänga två maskiner, så jag har fått avstå resten, annars brukar det ta större delen av dagen. Sedan har Lilleman fått hög feber 39,3 så han sover gott, annars brukar han ju vara mer vaken och hålla oss sysselsatta, då han varit grinig senaste veckan. Nu får jag väl i värsta fall väcka honom inom 3 timmar, tänker jag. Det känns lite jobbigt att han fått hög feber nu då han varit förkyld sedan fredags för drygt en vecka sedan. Dock har han ju inte mer symtom än hosta och snuva, men det känns ju inte värre än innan, dock är han mycket tröttare så det är väl idé att se om de vill titta på honom, så det inte blir några följdsjukdomar. Vi pratade med dem i fredags då han återfick 37,9 men det trodde de kunde hänga ihop med vaccinationen i tisdags.[/
Stackarn :( skönt att han sover bra iallafall, det hjälper ju mycket. Här hemma har Julia också haft hög feber samt hosta och snuva,
Hon sov däremot ingenting alls! Hon var så täppt i näsan så hon kunde knappt andas. Tur att sambon va ledig så man kunde avlasta varandra lite. Hoppas lilleman piggnar till snart :)