Oktoberbebisar 2015
[quote=75874177][quote-nick]Iowhannah skrev 2015-10-14 07:30:31 följande:[/quote-nick]Här händer det grejer nu! Efter en helvetesnatt med influensaliknande symptom, extremt ont i magen och knappt nån sömn så fick jag en teckenblödning (blandat med nån vätska. Verkar dock inte vara fostervatten för det har inte kommit mer) och nu är värkarna igång! Äntligen!
Sambon är på helspänn och försöker distrahera sig själv med tevespel (för att inte få spö av mig, haha).
Jag har inte börjat klocka värkarna än, men de är skapligt regelbundna tycker jag. Spännande! Och overkligt. Och läskigt! Hoppas de har plats på förlossningen sen![/quote
Åh vad spännande :D mina börjar va inte alls regelbundna, men när jag kom in va jag redan öppen 6 cm iallafall så vänta inte för länge! Antar att du ska föda på vrinnevisjukhuset? Isåfall skulle jag ringa och säga till dom att det förmodligen är nägot på gång och se så dom har plats. När jag ringde och hade riktigt ont så Da hon att hon skulle se om dom hade ett rum ledigt för just nu hade dom väldigt mycket folk både på förlossningen och bb. Nu va ju det dock 5 dagar sen så vet inte hur dom har det nu, men kan ju vara skönt att veta så man får plats haha :)