Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

Idag i vecka 4+4 har jag känt mig mer trött. Lite lite illamående när jag var hungrig.
Förra graviditeten var riktigt jobbig pga illamående mellan v 6-11. Så bara väntar in detta. Jobbigt.
Grattis alla!
Grattis alla plussare!
Vi testade positivt i fredags och bf blir 1/10 enligt uträknaren! Detta var väldigt överraskande då vi sedan innan har två barn efter ivf, en flicka född 07 och en pojke 09. Är så nervös nu men hoppas verkligen detta håller!
Hoppar in här. :)
Plussade idag på bim+1 efter 10 månaders försök. Är i v 4-1 och bf blir runt 5 okt med första barnet. Ska bli så spännande
Tänkte ringa och skriva in mig imorn eller på måndag men vad säger man?? Har sån telefonfobi också så kommer säkert skjuta på detta så mycket som möjligt..
Plussade idag på bim+1 efter 10 månaders försök. Är i v 4-1 och bf blir runt 5 okt med första barnet. Ska bli så spännande ![]()
Tänkte ringa och skriva in mig imorn eller på måndag men vad säger man?? Har sån telefonfobi också så kommer säkert skjuta på detta så mycket som möjligt..
det är nog inte så konstigt.. tror jag
Plussade idag på bim+1 efter 10 månaders försök. Är i v 4-1 och bf blir runt 5 okt med första barnet. Ska bli så spännande ![]()
Hej 
Det är bara att säga något i stil med "jag är gravid och skulle vilja boka en tid för inskrivning" sedan löser sig resten! Dom är ju ändå vana vid att folk ringer och vill boka tid 
Shit vad ni skriver, jag hänger ju i te med! ;) Jag bor i linköping och det här blir vårat 3e barn :) Lite nojig då mina symptom har minskat, mår inte alls illa längre! Det enda gravidtecken jag har nu är gigantiska bröst..
MammaA93: trevligare med stora bröst än illamående dock!!!
Det kommer ju och går - du ska se att allt är som det ska - kanske kommer dubbel dos av illamående rätt som det är istället!
Jag har precis pratat med dem på MVC och fick en tid för informationssamtal 12/2, kommer vara 7+6 då - visste inte att man skulle komma så tidigt nu förtiden men det känns toppen! Blev dock alldeles kallsvettig när hon även föreslog tid fredag den trettonde... Borde vara förbjudet med sådana dagar i de här sammanhangen!
Egentligen passade den tiden bättre men kunde bara inte ta den...
Inte när de är så stora att de rammlar ur bhn hela tiden! ;)
Med de andra barnen spydde jag konstant mellan v.4-v.20 därför jag nojjar lite men det är nog lugnt!
Har bokat VUL på onsdag, blev gravid med minipiller även fast jag alltid tar dom på samma tid, så vill vara mer säker på hur långt jag gått.