Helga skrev 2016-10-03 08:46:23 följande:
Lycka till idag, Nykär15! Hoppas allt ser bra ut :)
Tusen tack snälla ska vara där 11.30, uppdaterar senare hur det gick.
Anonym (L) skrev 2016-10-02 11:51:53 följande:
Mens på gång och tar därför sikte på försök sex efter MA. Nu smyger sig de där dumma tankarna fram igen om att det är något fel på mig. Funderar på att ta kontakt med en privat gynekolog och försöka mildra min oro men jag vet inte vad en gynekolog skulle kunna hjälpa mig med. Kör Natural cycles så jag har fått bekräftat att jag har ägglossning, i alla fall de senaste månaderna.
Blä, behöver pepp. Trodde inte jag skulle sitta här 16 månader efter att vi började försöka utan att varken ha ett barn eller vara gravid. Nästan (men bara nästan) jag börjar längta tills det gått ett år från MA så att vi kan få utredning.
Vet känslan och oron...usch. Närmar mig BF-dagen för vårt första plus och det skär såklart lite extra att vi dessutom förlorat en till och dessutom så sent efter det. Rädd jag ska behöva uppleva även nästa utan att vara gravid och det gör ont.
Vi kommer ge det fram till jul att försöka själva om vi får ett ok på att köra på vill säga. Sen kommer vi gå på IVF privat. Känner att vi inte kan tappa mer tid sen. När vi började så sa vi att vi skulle söka hjälp i augusti om det inte hänt nåt, men har ju hittills varit gravid två gånger ändå så jag tror och hoppas att vi kan klara det på egen hand bara vi får ett ok igen. Men funkar det inte så behöver jag ha en plan B att gå på ganska snart.