lelle75 skrev 2015-06-03 22:02:03 följande:
kör via datorn nu, men alice rycker till av tangenterna ibland. måste knappa försiktigt. säg gärna till om appen funkar igen.
när jag pratade med amningscentrum så sa de att maten är inte viktig när man ammar, att barnen får den näring de behöver. konstigt tycker jag. OCH jag har även en vän med ätstörningar, hon ammar utan problem, fortfarande trots att hennes barn är 1 år och 2,5 år. så visst går det bra att banta när man ammar.
igår somnade alice 19:30 och vaknade kl 22:00, 00:30, 3:00, 3:30, 5:00, 6:00; 7:00 och för mig var detta alldeles underbart (gissar att det är ett mardrömsscenario för er andra). hon brukar ju vakna från varje kvart till varann timme, tidigare har hon sovit som längst 2 timmar, men bara vid ett tillfälle på en natt. var längesedan jag kände mig så utvilad som idag, men lade mig 20:00 igår och pappa passade henne mellan 7:00-9:00 imorse, då jag var helt förstörd igår. så skön dag när man är så pigg.
vsg och danisen- har ni kvar mammaroo? gillar Lovisa och Maja den fortfarande? har för mig att ni hade sådana. eller var det ngn annan eller ngn mer?
svårt att roa alice och få henne att leka själv, funderar på ngt nytt som hon kan tycka är kul, kom gärna med tips.
kram
Hoppas att du får sova längre snart. Maja sover bättre när hon äter gröt innan läggdags (dock inte alltid ändå). Sen ammas Hon till sömns fortfarande. Ska snart sluta med det och öva på att somna själv. Räknar med mycket skrik en period. Hon har väldigt mycket mardrömmar nu så skriker och grymtar om nätternatten. Och givetvis har hon blivit förkyld lagom nu innan Italien
hoppas så innerligt att hon är bättre tills dess.
Jepp jag har den kvar, används inte så mycket mer. Jag ska sälja den. Du kanske är intresserad?
Kram