lelle75 skrev 2015-03-12 10:27:20 följande:
Wow, vilken grej! Tack snälla Danisen, ska beställa på en gång. Ha ha, beställer en till sambon också som saknar att sova bredvid min varma kropp.
Är du uppe mitt i natten och värmer den varann timme eller är det bara innan läggdags?
Har du ingen sovpåse till Maja? Förstår att du inte vågar ha ngt varmare om det hamnar över huvudet och de kvävs. Vsg- det är nog denna risk vi inte vill ta. Risken är ju inte så stor men ändå.. Men det låter lite kallt med bara gallerfilt, kan det inte vara så att det är därför hon vaknar, gosebjörnen svalnar ju efter ngn timme vilket hon kanske känner av, eller vad tror du? Bara en tanke, du vet säkert bäst själv.
Jag har också gjort som Linnea, att jag spänner fast täcket under madrassen. Men det hamnar ju en bit ner på kroppen så kan tänka mig att Alice fryser lite ändå så gosebjörnen somman värmer kommer nog att hjälpa till med sömnen :)
Ja, asså jag vet inte egentligen! Hm... jag ska prova med hennes täcke i natt. Filten har jag med runt madrassen. Hon blir lätt varm (precis som sin far). Men kommer ju med ha täcket så armarna är ovanpå. Ska prova
. Värmer den vid läggdags, orkar inte gå ner där nere och värma den. Men kanske skulle prova det med. Huvudet är segt som kola...
Vi kommer också att prova ersättning igen. Orkar inte mer... Maja behöver en pigg mamma.
Tack för dina tips
Kram