• Danisen

Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015

Asså här har blöjorna börjat läcka varje gång hon bajsar, i ryggen, där fram och i benen. Aldrig gjort innan. Är det för liten storlek då tro?

• Danisen
    villsågärna38 skrev 2015-03-04 17:32:40 följande:

Kan va så. Hur mycket väger hon och vilken storlek har ni? Är det bajs el kiss som läcker? Kram

Hon väger 6220 nu. Såg att stl. 3 är från 4kg. David ska handla nu efter jobb. Har stl.2 nu... i liberO. Nä, kisset läcker aldrig. Bajset går inte igenom utan kommer ut på magen, ryggen och runt benen. Fast att den är ny bytt. Stl.3 blir det att testa
  • Danisen
    lelle75 skrev 2015-03-05 06:15:35 följande:

Mycket bra natt!!!! Fått sova 3 x 2,5 x 1,5 (sov dock inte djupt hela tiden) enda lilla problemet är hon är att hon är trött så hon somnar om så fort och äter inte tillräckligt (vilket gör att hon kanske vaknar lite för fort av hunger.) Magen har varit jättebra, undrar om hon är allergisk mot MP eller om det är så att tarmarna börjar rätta till sig då hon är 3,5 månad snart.. Nu har hon somnat igen och om jag har tur så blir det kanske en timmes sömn till.

Hoppas att ni andra har haft en underbar nstt!

Kram

Guuuud så skönt att få sova hihi det önskar jag att du får göra i fortsättningen också. Och även jag själv (hade ingen bra natt).

Kram kram
  • Danisen

Nu är vi på väg till lasarettet och ska röntga Majas höfter, sedan blir de även ett besök hos ortopeden idag. Håll tummarna för vår lilla tjej <3

kram

• Danisen
    glader skrev 2015-03-06 10:41:25 följande:

Måste bara berätta en riktigt rolig sak som hände häromdagen

Jag hade varit och tränat och som vanligt efter träningen tar jag en proteindrink direkt efter. Jag har med mig en liten burk med pulver som jag håller i min shaker. Fixade drinken, tog några klunkar och tyckte det smakade ovanligt äckligt! Visst brukar det smaka lite sisåsär men det här var annorlunda. Äsch, jag inbillar mig tänkte jag och tog några klunkar till. Då slog det mig... Jag hade fått med mig en burk med bröstmjölksersättning istället för proteinpulver!!!! Blääääää alltså vad äckligt!!!

Så nu har jag smakat det.. Mannen fick sig ett gott skratt i alla fall, alltid kul att kunna glädja andra...

Haha... riktigt roligt man är så snurrig ibland alltså.
  • Danisen
    Irma01 skrev 2015-03-06 11:33:15 följande:

Ja, precis!

Ibland undrar jag om jag är lite galen ändå , men den västar perioden är när Victor börjar gå och då är det skönt att valpen är lite större redan...

Va roligt med valp vad blir det för ras?
  • Danisen

Nu har vi precis kommit hem från babysim det gillades av fröken. Som nu är helt utslagen

• Danisen
    Irma01 skrev 2015-03-07 10:43:19 följande:

Kul! Vi är just på väg dit

Jätte kul hoppas ni med får det lika kul!

Dock sov vi alla när klockan ringde, damen höll sin mamma vaken i 2h i natt. Guuud va seg i kolan man blir
Svar på tråden Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015