villsågärna38 skrev 2015-02-20 20:52:38 följande:
Va bra att du fick träffa en öron näsa hals doktor. Trist med täppan men gissar att hon inte skriker pga den. Det har iaf aldrig Lovisa gjort vid förkylningarna och nu vet du ju att hon inte skriker pga att hon har ont i öronen eller halsen. Var primärt det jag tänkt på då jag menar att hon skulle till läkare, förutom bråck eller liknande Hänger inte med ang operation, vad tänker du på då? Sen på sikt träffa läkare för att utreda allergi också tycker jag men det brukar man hu iaf göra när man uteslutit någit och misstänker en allergi.
Outvecklade tarmar låter som väldigt slö slutledning av Bvc. Hon är ju tre månader och skriker hon flera timmar per dag är det ju kolik vilket kan ha flera orsaker. Det kan ju va sånt man inte kan göra något åt men kan även vara allergi. Klart det måste utredas men nu har du ju börjat med att utesluta vilket är toppen. Helt normalt att man isf kan behöva stöd av dietist. De ska de ju kunna hjälpa dig med. Tar de inte dig på allvar, byt Bvc!! Hade fått krupp om jag hade så oförstående Bvc-sköterska. Min höll ju med om att jag skulle testa MP då vi endast hade haft problem med kolik i drygt en vecka.
Hoppa jordgubbssaften och kör vidare med Minifom tycker jag. Har du nya D-droppar?
Du behöver inte ge vätskeersättning så länge som du ammar. Bröstmjölken är det allra bästa. När hon inte ammar längre är Sempers bra. Tänker du utifall att hon blir magsjuk?
Kram
Hon störs av täppan och gnäller av den, när hon inte kan äta blir hon arg och skriker. De misstänkte förstorad körtel bakom näsan som går att operera bort, typ sådan OP.
Allergi vet jag inte när man kan utreda.
Bvc är toppen men har tjatat så om nästäppan så känner att de inte riktigt fattar hur illa det är med magen nu också. Senast jag ringde kände jag att hon var "trött" på mig, vilket jag iof kan förstå.
Japp, bytte på en gång till de d-dropparna som du rekade.
Skrik fram tills nu, äntligen sover hon..
Kram