Inlägg från: WiMe06 |Visa alla inlägg
  • WiMe06

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

minahjärtan0609 skrev 2015-04-29 16:06:03 följande:
    Samma här! Letar symptom så jag håller på att bli galen! Bim -2 idag.
    Hur är det för dig, har du hållit dig från att testa? Du har väl BIM imorgon? Spännande håller tummarna för er
  • WiMe06
    minahjärtan0609 skrev 2015-04-30 19:12:56 följande:

Jo bim i morgon. Tänker ändå att jag försöker vänta någon eller ett par dagar till. Tror nämligen att mensen är på gång.

Skulle det visa positivt så bli det bonus!

Känner som du att det känns deppigt om det inte tar sig men försöker samtidigt intala mig att ett februari barn är bättre än januari. Det får inte bli på liv och död detta, har ju två finabarn att njuta av, men visst vill jag jätte jätte mycket.

Tror du tänker helt rätt, man har ju två fina barn sedan tidigare som förgyller tillvaron

Man fastnar väldigt lätt i en ond spiral känner jag.

Trevlig helg på er allihopa hör öser regnet ner så det blir mys och god mat hemma.
  • WiMe06
    knittgirl84 skrev 2015-04-30 20:10:15 följande:

Tog ett ÄL-test för skoj skull och det var positivt. Undrar vad det kan betyda?

ÄL test kan ge utslag på graviditet också
  • WiMe06
    knittgirl84 skrev 2015-04-30 20:23:46 följande:
    Ok, låter intressant. Jösses, nu vill jag att det ska bli morgon snabbt så att jag kan testa smile1.gif .
    Jag vill minnas att jag hört det iallafall håller tummarna för dig imorgon, spännande
  • WiMe06
    knittgirl84 skrev 2015-05-01 12:09:14 följande:
    Det var negativt. Men det betyder kanske snarare att jag har haft ägglossning. Min cykel är nog lite knasig efter kopparspiraluttaget...
    Vad tråkigt. Får hoppas på bättre lycka nästa gång
  • WiMe06
    Nummer tre skrev 2015-05-01 14:03:41 följande:

AAAAH blir tokig!! Hade mer "symptom" förra månaden när jag inte var gravid smile2.gif

Jag kan börja känna att kroppen känns ungefär lika som när jag plussade för snart en månad sedan, men vill inte intala mig ngt i onödan för man blir bara så besviken. För allt kan ju lika gärna vara tecken på mens. Fast mitt humör är mkt värre än vad det brukar vara innan mens. Jag led av jättejobbiga humörsvängningar båda mina tidigare graviditeter. Jag som försökte lova mig att inte tänka så mkt på det nu, suck!!
  • WiMe06

Tycker mig också känna vissa symptom. Det drar lite i magen till och från, mitt humör är det värsta någonsin, är jääättetrög i magen och har senast idag börjar känna mig kissnödig mkt oftare, har kännt lite stickningar i brösten men inte alls ömma som dem var sist jag plussade. Hoppet finns ju fortfarande kvar till mensen kommit. BIM på måndag.

• WiMe06
    minahjärtan0609 skrev 2015-05-03 07:48:26 följande:

Jag har plussat!!!! Så glad smile1.gif (samtidigt rädd för ytterligare ett missfall) men underbart att det gick så fort.

Lycka till för er andra som är nära bim.

Jättestort grattis. Vad roligt för er håller tummar och tår att allting går vägen denna gången
  • WiMe06
    Syoss skrev 2015-05-03 08:51:23 följande:

Någon som brukar tempa? Jag testar denna cykeln för första gången. Jag fick ju positiva äl-test för några dagar sedan men tempen har inte gått upp än smile4.gif så jag får väl räkna med att jag inte hade någon ägglossning denna månad. Så himla trist och ledsamt!

Är dålig på det där med hur temp fungerar. Går tempen alltid upp vid ÄL?
  • WiMe06
    Syoss skrev 2015-05-03 10:37:25 följande:
    Som jag har fattat så gör den det. Fast det är individuellt hur mycket den ökar. Ibland så lite som 0.2 grader och ibland 1 grad. Min ligger kvar på samma fortfarande smile4.gif Jag hade positivt äl-test den 29e och 30e, ont i magen den 1a. Ägget släppte nog inte då isf :-/
    Okej, tråkigt om ÄL uteblivit för er. Om inte ägget lossnar kommer mensen som vanligt då iallafall?
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)