Inlägg från: WiMe06 |Visa alla inlägg
  • WiMe06

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Nummer tre skrev 2015-04-19 14:40:01 följande:
    Jag fick missfall i v. 6. Räknade det som mens men det visade sig att ÄL kom en vecka senare mot vad jag trott. Kroppen kan nog bli lite konstig efter MF. Den här månaden testar jag med stickor och hoppas att den ska vara normal igen.
    Fick också missfall i v.6. Man får väl stilla sig lite och vänta in att kroppen återställer sig, men det är jobbigt när man inte känner igen kroppen.
  • WiMe06
    Nummer tre skrev 2015-04-19 16:37:18 följande:
    Ja smile4.gif det är jättejobbigt! Man är ju ivrig och vill att allt ska funka! Jag var så söker på att jag hade blivit gravid igen efter missfallet när mensen var en vecka "sen".. Får hoppas på den här månaden. Är kroppen normal igen så ska jag ha ÄL på torsdag..
    Hoppas fin kropp återhämtat sig nu då och att det blir som "vanligt" igen
  • WiMe06
    WiMe06 skrev 2015-04-19 21:31:53 följande:
    Hoppas fin kropp återhämtat sig nu då och att det blir som "vanligt" igen smile1.gif
    Din kropp ska det stå...
  • WiMe06
    minneli skrev 2015-04-20 21:16:46 följande:

Testade i lördags på Bim-1 och fick negativt. Men har fort inte fått mens och känner mig gravid. Jätteömma bröst och menSvärk och lite minihalsbränna som jag haft i början på alla mina graviditeter. Har jag inte fått mens imorgon så testar jag då på Bim+2.

Inte sagt ngt till sambon om hur jag mår! :o

Håller tummarna att det blir ett plus

Mina ältest visar fortfarande ingenting så det verkar som det inte blir ngn äl imorgon, tar ett nytt test i em får vi se. Fick flytningar igår iallafall, woho, kanske ett bra tecken ändå??

Tänk vilken sits, man blir glad för en flytning.
  • WiMe06

Nytt ÄL test och man kan urskilja ett ytterst ytterst svagt streck. Kanske ÄL är på väg trots allt bara lite senare. Annars skulle jag haft ÄL idag.

Angående förlossning så har båda mina tidigare varit väldigt lätta, den första gick på fyra timmar från det att värkarna satte igång, den andra gick på knappt 2 timmar när värkarna satt igång. Så om jag skulle bli gravid igen och det skulle gå vägen, vad blir det då, raketförlossning eller väldigt lååångdraget? För tidig som dem andra eller gå över tiden? Man kan nog aldrig säga rent generellt hur det är, eller?

• WiMe06
    minneli skrev 2015-04-21 20:15:17 följande:

Ingen mens och negativt på testet imorse.

Nu känns brösten större och ömmar oxå. Måste vara rejält skengravid :P

Jobbigt när ingenting är som det ska.

Det är många här nu som haft negativa test men utebliven mens. Kroppen är verkligen lustig ibland.
  • WiMe06

Jag blir tokig snart på dessa ältest, tog två igår, det första visade ett pyttesvagt streck, det andra ingenting, sen testade jag i morse och det visade heller ingenting. Nu testade jag igen och det syns ett svagt streck. Ska den komma nu då tro???

• WiMe06
    Syoss skrev 2015-04-22 14:40:37 följande:
    Har du inga bilder på dagens test? Eller har du skrivit fel datum på testen? 22a idag smile1.gif Testet som det står 21 april 11.30 på är nästintill positivt.
    Haha, lite smått vimsig med datumen. Där det står 21 ska det ju vara 22.
  • WiMe06
    Nummer tre skrev 2015-04-22 17:23:38 följande:
    Kan det skilja så mycket på bara några timmar? Jag testade nyss och fick som ditt morgontest idag. (Har aldrig använt ÄL-test innan) Är kanske på G då smile1.gif
    Det här är första testen jag gör också, så vet inte hur mkt det kan skilja, ska testa ikväll igen och se om det hänt ngt mer. Det är lite spännande att se samtidigt som jag tycker det är lite mentalt jobbigt med, man blir lite nojjig tycker jag och man testar hela tiden känns det som.
  • WiMe06

Nytt test taget, ser ingen jätteskillnad men lite tydligare är det va? Så imorgon kanske det blir fullt utslag. Blir mys ikväll

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)