Inlägg från: WiMe06 |Visa alla inlägg
  • WiMe06

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Minahjärtan - usch vad tråkigt för er. Håller med ovanstående att ni är starka som ändå berättade för barnen tycker jag. Styrkekramar och all lycka till framöver.

• WiMe06

Fortfarande inga tecken på mens men inte på nån grav. heller. Köpte test i morse så tänkte testa imorgon bitti, men är så sjukt nervös inför resultatet. Det tar typ upp all tankeverksamhet just nu känns det som.

• WiMe06

Testade tidigt idag men dröjde nog 10 min innan jag vågade titta ???? känns lite konstigt, har aldrig testat såhär tidigt ngn gång, med första var jag nästan i v 8 innan vi testade och med andra var ngt liknande men då hade jag knappt fått tillbaka mensen. Känns sååå långt till den kritiska tiden är över men är sååå glad!

• WiMe06
    minahjärtan0609 skrev 2015-04-03 20:52:13 följande:

Wime06 grattis till plusset!

Tack alla för er sympati. Känns helt ok nu när hormonerna börjar gå ur kroppen. Blödningarna börjar avta tack och lov. Känner mig jätteladdad att köra på med nya försök direkt.

Tack

Önskar er all lycka för nya försök.
  • WiMe06
    längtar14 skrev 2015-04-04 09:40:07 följande:

Plussade i torsdags, livrädd för missfall, då vi fick det i v11 i maj förra året....mår lite illa till och från, gärna när sockernivån är låg.

Grattis till plusset, när hade du BIM? Är också rädd för missfall, tänker på allt jag gör hela tiden.
  • WiMe06

Började blöda i förrgår, kommer blod när jag torkar mig (ursäkta den intima infon) är som slemblandat ljust rött. Kommer inte direkt ngt i trosskyddet. Har ont i magen och ryggen till och från. Kan det vara ett MF på väg eller är det tecken på ett MA? Känns så sjukt jobbigt att inte veta och dessa röda dagar också...

• WiMe06

Testade ju när jag var några dagar sen, så mensen skulle isåfall varit sen och det är inte som en mensblödning utan mkt mindre.

Har inte haft ont idag men det kommer fortfarande lite blod men det är så lite så ett trosskydd räcker. Idag har blödningen varit mörkare mer åt det bruna hållet. Har försökt ringa bm idag men telefonkön är fylld säger dem, likadant med gyn.mott. Så jag får väl vänta ytterligare en dag innan man får tag på ngn.

• WiMe06
    MSL82 skrev 2015-04-07 18:40:14 följande:

Då är det inte alls som det var för mig???????? Hoppas det bara är nån vanlig grav.blödning. Trodde av nån anledning att du testat tidigt, vet inte varför jag fick för mig det?? Håller tummarna.

Det gör inget ska ringa bm imorgon och rådfråga lite tänkte jag, det vore ju såklart skönt att få veta om det är nåt som inte stämmer, men sen vet jag inte om det är för tidigt att se ngt på ett VUL, vet att jag gjorde ett första grav. i vecka 6 men är ju inte mer än vecka 5 nu. Ovissheten är så jobbig tycker jag.

Minahjärtan - förlåt om det är en väldigt känslig fråga men är själv så orolig nu, visste du att det var MF eller såg ni det på ngt VUL?
  • WiMe06
    minahjärtan0609 skrev 2015-04-08 08:09:31 följande:

Va jobbigt för dig! Jag visste dag två. Dag ett blödde jag sparsamt då förstod jag inte alls. Dag två blödde jag massor! Det var slemigt och kom massor av klumpar. Som mens fast mycket mer. Idsg är jag på dag 7 och det börjar ta slut. Hadeäven ont i magen, som samandragningar ungefär.

Har inte bekräftat missfallet med vul. Pratade med bm på telefon och vi var båda säkra på att det var missfal. Mina bröst minskade till vanlig storlek och magen blev platt.

Hoppasför min skull att det inte är missfall utan att det är en annan blödning.

Tack för du tog dig tid att svara,

blöder inte så mkt som mens utan mkt mindre men nu har det blött sedan i lördags.

Skönt att det börjar sluta blöda för dig nu. Hoppas på ny ÄL för er snart och nytt positivt resultat.

Det är jättesvårt att vänta ibland när man är mitt uppe i det, jag är glad att jag inte kände så mkt förän mensen faktiskt var försenad, men när den inte dök upp är det svårt att inte testa.
  • WiMe06
    NellieMeja skrev 2015-04-08 12:48:44 följande:

Har nu haft min ägglossning kände av den rejält så hoppas vi prickade rätt å att det tar sig. Nu en lång väntan till bim. Den 17/4

Den långa transportsträckan ???? hoppas att allt går bra och det blir positivt resultat av myset
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)