Inlägg från: lördagsgodis |Visa alla inlägg
  • lördagsgodis

BF september 2015!

Hemkommen från tul och allt såg bra ut:) det var fortfarande en tjej och den låg aningen över på huvudomfånget, ska dit för ytterligare ul den 12 aug och srn blir det igångsättning den 13 eller 14 aug så det känns skönt att veta när! Glad är jag och sonen var med och tyckte det var lite märkligt att det var så grått i magen, sen det första han berättade för sin syster var att han sett bebisens rumpa!:) dom vet vad som är viktigt de små liven.

• lördagsgodis

Jag har fått stora barn så de sätter igång mig två veckor tidigare för de kan gå upp så mycket som ett kg de sisya två veckorna! Dottern blev fick jag två veckor tidigt och hon vägde 4,2 kg så om jag gått tiden ut hade hon hamnat på 5+.

• lördagsgodis

Jag har fått magsjuka vilket är en fantastiskt dålig kombination med att vara höggravid. Tack och lov är det regnigt och svalt här nu och storbarnen har fått spela tvspel hela dagen...

• lördagsgodis

Vi har bestämt oss för Alva, vi bestämde storesyskonens namn när de låg i magen och det har passat när det kommit ut:) om inte så får man fundera på det då! Tycker också att namn växer med tiden och att man inte måste vara helförälskad för att det ska vara rätt. Min matlust är påväg tillbaka nu efter magsjukan men det tar fortfarande emot att äta riktig mat. Imorgon fyller jag år så ska fixa tårta idag har jag tänkt, lunchen jag ska bjuda på är klar sen länge i frysen vilket jag är extra glad för nu:)

• lördagsgodis

Jag fylde år igår och solen sken faktist så vi kunde duka ute och ha festligheterna! Sen tog en vän barnen över natten så jag och min man fick lite egentid vilket var mycket uppskattat. Jag kom dock inte upp ur badkaret själv utan fick ropa på mannen så han fick hjälpa mig upp, inga fler bad nu tror jag:). Idag har vi varit hela familjen + en till och tittat på minionerna och sen ätit midag hos dom, min väninna är oxå gravid så det blir en hel del bebisprat.

• lördagsgodis

Nä jag hade släppt ut vattnet och dushat först vilket kanske var dumt:)

Jag har läkt lite flera veckor nu men det gjorde jag med de andra oxå, läker iaf inte igenom bhn men om jag bara har linne kan de synas några droppar.

Tittade på första magbilden jag tog och jämförde med sista oj vilken skilnad:D

• lördagsgodis

Jag sover ofta som en kratta, bebis rör sig man är kissnödig och mör i kroppen... tack och lov att jag är ledig och bara behöver tänka på tvprogram och matlagning och att se till så ungarna inte river huset på dagarna:) vi hade beställt en skötväska som kom igår och jag är jätte nöjd, sen har jag beställt efter tre gratispacket från apotek kronan, hjärtat och pampers så får se vad det kan finnas i dom.

• lördagsgodis

Kan inte se någon nub på bilden då den är rätt suddig och benet kanske är ivägen men om man går på skallen (vilken jag inte vet hur säker den är) så skulle jag gissa pojke:)

Imorgon ska jag till mvc och aka bli spännande att se vad magmåttet ligger på.

Svar på tråden BF september 2015!