Inlägg från: lördagsgodis |Visa alla inlägg
  • lördagsgodis

Mitt största problem är att jag har så svårt att hitta bekväma ställningar när jag ska sova eller sitta i soffan, har ont i vänster axel och höft eftersom jag nästan bara kan ligga åt det hållet. Anars mår jag rätt hyfsat nu när jag är hemma och kan vila när det behövs så orkar jag mer och foglossningen är nästan obefintlig. Jag sysselsätter mig med en heldel virkning och barnen har ju sommarlov så dom kräver ju sitt:) nästa helg har vi hyrt en stuga och ska gå på djurpark och förhoppningsvis bada med en annan familj vi känner och jag hoppas bara madrasserna är bekväma!

• lördagsgodis

Jag har haft min första lediga vecka nu och går på mp nu. Jag mår rätt ok förutom att jag har svårt att hitta bekväma ställningar.idag har vi haft lite sol så har badat bebisen i solsken:)

• lördagsgodis

Mp drar inte dagar från fp då man får mp för att jobbet anses vara för tungt. Jobbigt att han är sjukskriven,finns ingen chans att han börjar jobba snart?

• lördagsgodis

Trist att han inte har mer sympati men dom fattar ju inte heller vad vi går igenom. Jag tycker du ska fokusera på dig själv när det gäller förlossningen, har du fått prata med någon om din upplevelse och vad du vill göra annorlunda den här gången.

• lördagsgodis

Jag skulle kontakta bm om jag hade onda samandragningar så dom får kolla att tappen inte är påverkad.

Mina barn har just åkt iväg med farmor till sommarstället och dottern ska förhoppningsvis lära sig cykla! Sen har vi hyrt en stuga över helgen och ska gå på djurpark och förhoppningsvis bada, vi åker med ett kompispar och deras barn så det ser jag fram emot:) men nu ska jag bara njuta de två barnfria dagarna jag har!

• lördagsgodis

Kommer ihåg att jag var orolig för framfart efter dottern och satt som sagt och googlade alldeles för mycket;) gick oxå till gym och allt var ju bra:)

Har virkat en boll till bebis

• lördagsgodis

Härligt med ledighet men just nu lider jag av värmen, ligger utslagen i stugan med stödstrumpor och benen i högläge... här ska det bli regn nästa vecka och jag längtar!

• lördagsgodis

På det mvc jag går på behöver man inte ens ta en inskrivningsvikt om man inte vill och dom frågar inte om några fler vikter alls vilket jag är glad för. Konstigt att det kan vara så olika.

På måndag ska vi på tul och jag ser så fram emot det och att se om det fortfarande är en tjej:)

• lördagsgodis
    fyrklöver81 skrev 2015-07-03 17:26:39 följande:

Lördagsgodis ser att du är aktiv att gissa bebisens kön. Får jag lägga in en bild?

Jag gissar gärna på din bild om jag ser något men jag är ingen expert utan snubblade över nubteorin när jag väntade sonen och tyckte det var så intressant:)

Jag ligger vaken i vår stuga för tillfället med ont nästan överallt efter gårdagens promenerande och så är det olidligt varmt. Idag stannar nog jag på badet hela dagen!
Svar på tråden BF september 2015!