• Gbgkvinna79

IVF 2015 januari - februari

Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år. 
    Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år. 

• Svar på tråden IVF 2015 januari - februari
  • lisodan
    Kingston skrev 2015-02-21 23:37:03 följande:

Då är vi två... Upptäckte också väldigt svagt, knappt synbart, rosa/brunt klet idag.

Har sagt till sambon att han skall ställa in sig på ännu ett "failure"....

Just nu känns livet jävligt (ursäkta svordomen men hittar inget mer passande ord) orättvist!!

Fy vad jobbigt! Men än vet du väl inte säkert? Har du testat än? Har svårt att hålla reda på alla nu, när vi är så många. Hoppas det ska gå bra!
  • lisodan
    Längta skrev 2015-02-22 03:57:47 följande:

Inte kunnat sova natt och vaknade nu. Tog de där jävla testet och ett stort fettminus. Ja hatar ivf.

Nu kommer sllt bötja kosta multum och världen känns så jävla emot mig. Varför ska de vara så jävla orättvist.

Beklagar verkligen! (Men hoppas på ett litet mirakel och att du testat för tidigt!) Ta hand om varann idag! Kram
  • Linda8110

Beklagar till er som testar negativt. Livet är så fruktansvärt orättvist... Kram från en som aldrig slutar blöda....

• Linda8110

Hur länge ska man blöda efter ett tidigt missfall egentligen? Blödit över 1,5 vecka nu... Blir galen!

• Gweny

Uch fy vad tråkigt att läsa om er som fått negativt! Hur kan det bara inte få funka.

• Gweny
    Linda8110 skrev 2015-02-22 10:25:25 följande:

Hur länge ska man blöda efter ett tidigt missfall egentligen? Blödit över 1,5 vecka nu... Blir galen!

bara läst andra där det blödit några veckor ibland. Jag skrapades, så slutade snabbt...
  • Linda8110
    Gweny skrev 2015-02-22 11:22:20 följande:
    bara läst andra där det blödit några veckor ibland. Jag skrapades, så slutade snabbt...
    När fick du missfall? Jag fick ju missfall direkt efter beräknad mens så då tror jag ej att man brukar behöva skrapas. Jag blödde 2v efter mitt första tidiga missfall så jag vet att det kan ta lite tid men det är så drygt...
  • Längta
    Kingston skrev 2015-02-22 04:14:42 följande:

Jag vet inte vännen... Vet inte varför det ska behöva vara såhär =\

Vi har fått stå för kostnaderna själva och kommer förmodligen inte ha råd med fler försök efter det här. Vi har 2 frusna blastocyster kvar och vi kommer försöka skrapa ihop pengarna till dom på något vis... Men därefter få vi inse faktum och ge upp!

Hur går de för dig kingston?

Blöder du idag eller stannade de av vi färgad lutinus?

Jag blöder ingenting. Inte färgad lutinus eller ngt. Bara ytterst lite igår kväll. Men minus på gravtest inatt.

Ja blir snart galen. .

Håller tummarna för er.
  • Längta
    Kakan1976 skrev 2015-02-22 08:25:32 följande:

Ibland kan Lutinuset fördröja mensen. Men vissa testar inte positivt förrän sent heller och är lågdosare på hcg. Hoppas på det senare!

Jo eftersom vi har testdag på tisdag så fortsätter vid med lutinus tills dess och gör ett nytt test då om ja inte börjar blöda innan.

Ska ävrn ta och boka ett ultraljud för och se om de e ngt där eller inte för att vara säker.
  • Kingston

Okei jag kunde inte hålla mig mer....

Tog detta testet precis (efter ha sovit ca 4 timmar) och ja... Jag vet inte?!

Ser jag i syne????

Svar på tråden IVF 2015 januari - februari