Fertilitetsutredning 2014/2015
En tråd för oss som startat, genomgått, ska starta eller funderar på att starta en fertilitetsutredning.
Här kan vi dela med oss av våra tankar, känslor, erfarenheter och förhoppningsvis våra plus. :)
En tråd för oss som startat, genomgått, ska starta eller funderar på att starta en fertilitetsutredning.
Här kan vi dela med oss av våra tankar, känslor, erfarenheter och förhoppningsvis våra plus. :)
Nej, de har tagit något annat blodprov som vi ska få svar på och så får vi svar på spermaproven. Nervöst! Sen ska vi väl bestämma hur vi ska gå vidare antar jag. Hoppas du är gravid ändå! Hoppas jag är det med, men den chansen är minimal. Håller koll på temperaturkurvan nu för att försöka se om jag haft äl alls.
Dåliga nyheter :(. Sambon har massor av spermier men de är av dålig kvalitet. Inte omöjligt att bli gravida på egen hand ändå men kändes som att det kanske inte är troligt att det går. Dock se gyn att testresultat från spermaprov kan variera väldigt mycket mellan olika testtillfällen. Ska inte vara något problem vid IVF i alla fall, så känns ju skönt att det inte var något riktigt katastrofbesked som att han aldrig kan bli pappa.