• Minxy

Bf Augusti 2015

Plutten120301 skrev 2015-03-17 17:07:18 följande:
    Lycka till! Har mitt på torsdag kl 8.00.

Är vi de enda här som inte kommer ta reda på könet? Jag är egentligen jättesugen att göra det men jag och sambon har bestämt att det skall vara en överraskning
    Vi ska inte ta reda på det. Vi kollade kön med både första (sonen) och andra (dottern) barnet. Just därför tänkte vi att det kunde vara roligt att låta det vara en hemlighet den här gången

Men jag måste erkänna att jag är väldigt sugen.....och även om jag inte frågar BM så kanske jag kikar och gissar själv :-P
  • Minxy
    excalibur skrev 2015-03-18 05:42:47 följande:

Det blev ett lyckat RUL och en till snopp i tråden! :D

Grattis!
  • Minxy

Det är 28 timmar och 11 minuter kvar till RUL. Nä nä, jag räknar inte ;)

• Minxy
    Sommar15 skrev 2015-03-18 10:56:14 följande:
    Jag har imorgon 8.30, så någon timme mindre. :) Usch, vill bara få ett ok på att bebisen mår bra...
    Ja fy vad nervös man är att något ska vara galet
  • Minxy
    lunar skrev 2015-03-18 12:04:12 följande:
    Vi har RUL exakt samtidigt! Lycka till!

Jag är galet rastlös och orolig och vill bara veta att allt är som det ska.
    Vad kul! Nu håller vi tummarna för att det ska se finfint ut!
  • Minxy
    Agentkia skrev 2015-03-18 15:27:53 följande:

Jag har senaste två dagarna haft sammandragningar i livmodern. Jag har varit sjukskriven och började jobba 50% I måndags. Nu är jag rädd att det är pga stress som jag får sammandragningarna. Jag är sjukskriven pga stressrelaterad utmattning. Fick även migrän idag till följd av en jobbig gårdag.

Känner ni också sammandragningar eller är det hellugnt? Är i vecka 20 nu. Vill kunna komma igång och jobba igen.

Jag har haft SD sedan v.15-16. Dom gör inte ont, men känns. Mina kommer kvällstid när jag äntligen fått barnen i säng och kan slänga mig i soffan i några minuter. Då dyker dom upp som ett brev på posten.

Så länge dom inte gör ont kommer jag inte oroa mig
  • Minxy
    sjl89 skrev 2015-03-18 18:42:05 följande:

Heej tjejer, vet inte om ni kommer ihåg mig. Va med här i början men fick konstaterat mani slutet på december. Ville bara verötta att vi nu är gravida igen så håll tummarna för mig att det går vägen!:D hoppas alla mår bra!

Kram

Grattis och lycka till!
  • Minxy
    Fippla skrev 2015-03-18 21:38:40 följande:
    Samma här!

Lite cravings på onyttigheter men inte så att jag är galen! Lika snäll som vanligt! smile5.gif

Har också fått halsbränna och lite tätare toabesök men inte nattetid än så länge!

Mår bra och känner av graviditeten väldigt lite, var säker på att det inte skulle synas något på ultraljudet, men det gjorde det!
    Me too, såhär har alla mina tre graviditeter varit. Får inget "hormonhumör", halsbränna eller annat. Bara en kula som växer

Den enda skillnaden den här gången var att jag verkligen mådde illa två veckor i början, men det var ju lindrigt om man jämför med hur andra har det.
Svar på tråden Bf Augusti 2015