• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • tessan91
    Minxy skrev 2015-05-17 08:00:00 följande:

99 dagar kvar idag - tvåsiffrigt!

nu går det undan :D har 96 dagar kvar:). 
  • Jeanette83

Hej!

Jag skulle gärna vilja hoppa in här! Ser att det kanske inte är så aktivt, finns det även en fb grupp som jag får plats i?:)

Jag är 31år och väntar mitt andra barn den 7/8. Min dotter blir 3år i juni och vi väntar troligen en liten pojke:) Jag har ett gammalt diskbråck jag tampas med och gick hem från jobbet igår. Måste ju ha något att fördröja dagarna med!

• SituationW

Hej alla goa människor! Jag väntar vårt första barn som är beräknat till den 29 augusti. Vi är bosatta i Mölndal och väntan o längtan är otrolig.

Här går man o buffar på magen för att känna de magiska sparkarna och räknar nästintill timmar tills den beräknade dagen. Hoppas jag får vara med er och följa er alla nu dessa månader fram till förlossningen.

Någon som bor i närheten? Hur kommer man med i er favebooks grupp?

Ha en trevlig kväll Med vänlig hälsning, Ewa

• afroditekissen

Idag hade jag en väldigt händelserik dag strax före maten var färdig kommer min dotter på snart 5år och gråter och säger att Tösen (våran katt) ligger i hennes låda och föder.. Jag frågar vad hon sa för något och hon säger igen att Tösen ligger i min pyjamaslåda och föder kattungar.. jag följer med henne och kollar och mycket riktigt så ligger katten i hennes pyjamaslåda med tre nyfödda kattungar.. Dottern trodde att hon skulle behöva kasta alla nattlinnen och att alla hennes kläder var förstörda men konstigt nog så va de bara två tröjor som det var lite kladd på resten hade klarat sig (fast vi tvättade allt ändå ) sen flyttade jag katten och ungarna till en låda vi gjort ordning till henne och där fick hon ytterligare en kattunge så just nu har  vi tre vuxna katter och fyra små katt bäbisar så underbart kul att få vara med och se hur duktig Tösen var att helt själv föda sina fyra kattungar utan minsta lilla ljud och nu ligger hon där och kurrar för fullt medans små bäbisarna klättrar på henne och äter

• Mamma till 5 underbara barn

100 dagar till BF idag de går ner sakta men säkert .

• SituationW

Nu är det exakt 100 dagar kvar till den beräknade nedkomsten, det har rört sig en hel del i magen i natt, då brukar dagen bli relativt lugn. Kan ni se något mönster i era fosterrörelser??

• Lilla My82

Har också 100 dagar kvar idag.

Råkade ut för dunderförkylning natten mot lördag. Fy så jag frös och hade ont i kroppen brukar inte vara förkyld så ofta så jag har en tendens att bli "riktigt" sjuk Så taskig tajming bara, var hos min syster för att fira hennes dotter. Levde på Alvedon

Nu börjar det ordna upp sig och bebisen verkar inte ha märkt av något för hon har sparkat och haft sig precis som vanligt.

• Lilla My82
    SituationW skrev 2015-05-21 06:59:39 följande:

Nu är det exakt 100 dagar kvar till den beräknade nedkomsten, det har rört sig en hel del i magen i natt, då brukar dagen bli relativt lugn. Kan ni se något mönster i era fosterrörelser??

Nja lite kanske. Tycker mest att det är aktivitet mest hela tiden. Har en känsla av att denna tjej inte alla kommer att vara lika lugn som sin syster
  • Queenxiter

Ser att några nya frågat om Facebook gruppen, läs inlägget strax innan er så ser ni :)

Man måste bli vän med någon som redan är med i gruppen, bläddrar man tillbaka i tråden finns det flera personer som lagt upp sina namn här för att bli "sökbara" på Facebook. Jag brukar tydligen vara lite svår att hitta på Facebook, men vill inte lägga ut namnet på någon av dom som är lättare att hitta. Men det finns som sagt massa info tidigare i tråden om detta.

Jag iallafall heter Lotta Andersson. :) Skicka en vänförfrågan så lägger jag till er i gruppen.

• livet från ljusa sidan
    Queenxiter skrev 2015-05-17 00:54:27 följande:

Nytt liv i augusti heter gruppen, den är hemlig så att inte alla behöver se vad vi skriver där inne. Du kan skicka en vänförfrågan till mig så lägger jag till dig i gruppen. Lotta Andersson heter jag, sök på lotta Andersson Åmotfors så brukar jag dyka upp. Samma profilbild här som där.

Nu har jag lagt till dig som vän <3

Jessica Samuelsson heter jag
Svar på tråden Bf Augusti 2015