• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Liafiaa

Äsch, ville inte lägga ut mitt namn här eftersom det bara finns en med mina namn ;)

Lägg till mig som vän på Facebook, Saga Nordvall Dässman :)

• Minxy
    Liafiaa skrev 2015-05-15 09:50:40 följande:

Äsch, ville inte lägga ut mitt namn här eftersom det bara finns en med mina namn ;)

Jag har också lagt till dig som vän på fejjan nu - man är ju lite oftare på Facebook, men jag kommer definitivt hänga kvar här i tråden också
  • höstjejen
    Liafiaa skrev 2015-05-15 09:50:40 följande:

jag lägger till dig också :D
  • höstjejen
    Speck skrev 2015-05-11 06:23:49 följande:

Zora: tack :)

Minxy: jag har läckt sen två veckor tillbaka (v25), jag har amningsinlägg i bh:n för att va säker trots att det inte är några större mängder jag läcker.

samma här, har läckt från v 25, är i v 27 nu och i ena bröstet så är det liksom en hel flod, tycker inte det behöver komma så tidigt :P
  • Mamma till 5 underbara barn

Idag har jag varit och mätt magen för första gången , BM sa bebisen ligger ytligt i magen ( vilket inte är så vanligt så här tidigt ) så hon kunde känna bebisens kroppsdelar och jag fick känna på huvudet .

• Minxy
    Mamma till 5 underbara barn skrev 2015-05-15 15:22:33 följande:

Idag har jag varit och mätt magen för första gången smile1.gif , BM sa bebisen ligger ytligt i magen ( vilket inte är så vanligt så här tidigt ) så hon kunde känna bebisens kroppsdelar och jag fick känna på huvudet smile1.gif .

Häftigt
  • Speck

Minxy: Haha räkmacka, nä du. Som redan nämnt blev jag deltidssjukskriven i mars pga foglossning, gör ont så fort jag lyfter vä ben/vänder mig i sängen /tar mig upp från liggande. Och sen 1,5 v så är jag 100% sjukskriven pga sammandragningar så fort jag blir stressad eller anstränger mig. Ibland räcker det att gå till bilen för att få sd. Men från den 26/5 är det tänkt jag ska jobba 50% förutsatt att det blivit bättre med sd. Hade förut huvudvärk varje dag från v 12 till 26 (sjukskrivningen). Är i v 28 nu.

• Minxy
    Speck skrev 2015-05-15 17:48:41 följande:

Minxy: Haha räkmacka, nä du. Som redan nämnt blev jag deltidssjukskriven i mars pga foglossning, gör ont så fort jag lyfter vä ben/vänder mig i sängen /tar mig upp från liggande. Och sen 1,5 v så är jag 100% sjukskriven pga sammandragningar så fort jag blir stressad eller anstränger mig. Ibland räcker det att gå till bilen för att få sd. Men från den 26/5 är det tänkt jag ska jobba 50% förutsatt att det blivit bättre med sd. Hade förut huvudvärk varje dag från v 12 till 26 (sjukskrivningen). Är i v 28 nu.

Usch och fy, vad jobbigt!

Hoppas att dina SD ger med sig och att bebben fixerar sig tidigt och hjälper dig att stabilisera fogarna!
  • stjärnasomärdin

Hittills är det räkmacka här men jag tänker att det snart kommer så försöker njuta medan det varar :) Har inte bf för än senare delen av augusti och är i vecka 26 så jag ligger ju någon vecka efter många av er + att det inte är för än nu som det är en mage som växer ut från kroppen!

Svar på tråden Bf Augusti 2015