vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"
Varit på rul. Allt såg bra ut . Nu gick "luften ut" så jag har intagit ryggläge och ska vila lite.
Varit på rul. Allt såg bra ut . Nu gick "luften ut" så jag har intagit ryggläge och ska vila lite.
Hejsan
Tänk vad långt ni kommit ! Snart kommer det bebisar :)
JhjärtaK : förstår att det är lite vemodigt men tänk vad skönt att du snart har bebisarna hos dig och grattis att du kommit så långt trots tvillingar:)
Mom in the city : inte länge kvar för dig heller ! Så avis ! Känner mig oxå stor o otymplig nu och är bara snart i v27 ...
Kämpa nu ! Bara sista kvar ju :)
Hannah och Mom in the city: vad lustigt! Undrade just idag hur det kommer sig att jag de två senaste dagarna mått så jäkla illa igen . Där ser man ! Bra tråd :)
Hejsan tjejer
Vad kul att går framåt och med rasande fart:) Angående förlossningsväskan ... Jag vet innehållet men var hittar jag en snygg lite större typ weekend bag som ändå är lite snygg och feminin ? ( inte skinn)
Har ni några förslag? Vad har ni med er?
Tack . Idag har jag känt lite mer men går mååånga timmar mellan. Fast igår var värst, 12 h mellan . Grät igår kväll i säkert 10 min tillslut kom en buff.
Här har vi åkt på magsjukan Helt slut nu efter. Kan inte rekommendera kräksjukan i vecka 31 om man säger så.
Och idag säger jag hej till vecka 32. Tiden går för fort.
Hej
Ja det är kul med spekulationer , jag har tidigare trott på hjärtljudsteorin men nr tre spräckte den :)
Nr 1 pojke hjärtljud 130-140
Nr 2 tjej hjärtljud 140-150
Nr 3 pojke hjärtljud 160-170 oftast , ibland 140 !!!
Nr 4 hjärtljud 140-150 hittills ( lyssnat två ggr)
Sägs vara flicka ( rul) men jag har typisk pojkmage...:)
Min fråga till er som har pojkar sen tidigare : fick ni den där lite brunaktiga linjen på magen ? Jag har bara fått det med mina grabbar inte med dottern , och minns ni när den linjen kom ? Är det ngn som har en sådan nu ?
Allt för att spekulera mera :)
Ja visst är det lite kul att spekulera . Även om man inte får svaret på ett tag, haha. Maken och systern är stensäkra på tjej då magen är mer "tjejmage" och fördomsfullt för att det är lugnare i magen. Jag trodde pojke men när de är så inne på tjej smittas jag med.
Finns en kinesisk slags kalender som någon mamma tidning publicerat (har jag för mig). Går att googla. Där ska man kolla befruktningsmånad mot och något mer. Då får den fram pojke eller flicka. Rena hokuspokus . Men på sonen stämde det och på min syster och på en kompis. På en annan stämde ena barnet. I så fall får vi en son, haha. Men är väl uppbyggt på någon sannolikslära, men lite kul är det .
Fick ingen rand med sonen. Spännande när du har flera graviditeter så att jämföra med . Hur mår du förövrigt 4e graviditeten än de innan? Jag har mer ont denna än första.