Cayenna skrev 2015-02-05 22:17:07 följande:
Vad mysigt att du börjat boa ordentligt. Du är ju ändå inne på slutspurten får man väl säga när man passerat 30.
Och din son kom aningens tidigt eller hur var det?
Jag har haft så mycket med jobb och även mkt privat så hinner knappt tänka på lillebror. Men han märks ändå så som han härjar. Njuter mer av magen nu ändå. Nu är jag lagom, det syns utan tvekan men jag är fortfarande smal och smidig. Får se hur länge.
Varit hos bm (skrev jag det?. Ska dit om ca 3,5 vecka och sen blir det tätare tror jag. Järnet började bli lågt så nu knaprar jag det. Annars såg allt bra ut.
Remiss om kejsarsnitt skickat till sjukhuset jag önskar föda på. Hoppas få kallelse snart för godkännandet. Bm sa dock att det kan ta en månad eller drygt en månad.
Hej
Jag undrar över kejsarsnittet. Varför ska du snittas?
Jag har helt plötsligt blivit riktigt rädd för smärtan vid vaginal FL . Sådär riktigt rädd att jag nästan grinar. Har ju aldrig hunnit få smärtstillande och förra FL hade jag en riktigt knäpp bm som struntade i mig så jag kände mig helt övergiven och kände att jag o sambon fick föda själv .
Tänkte inte ens på att be om en annan bm för jag var mitt i födandet. Efteråt mådde jag jättedåligt och pratade med hennes chef men vad hjälper det. Här sitter man med skräck och funderar på kejsarsnitt . Är det svårt att få? Nån som vet?