Hejsan
Ja mkt strul med familjeliv just nu. Kan endast posta inlägg via safari på mobilen ! Så irriterande. Har skrivit långa inlägg som inte kunnat postas ...!
Hur som : lugnt i magen , inga känningar idag. Känns tröstlöst ! Men nu får det vara lugnt fram till söndag . Har flera skolavslutningar och liknande att ta hand om med de andra barnen ...
Bb väskan : denna gång har jag packat två skötväskor fulla men ändå bara tagit med det nödvändigaste ;)
Jag har packat : kläder till bebis ( både flick och pojkkläder 50- och 56.
Vattenflaska : är törstig hela tiden och står inte ut med de vita små muggarna. En toarulle mjukt papper. Tofflor , mysbyxor, amningsbh från carriwell, och stora boxertrosor ( ej mamma) som är blöjvänliga:)
Unnade mig ny duschcreme från bodyshop och ansiktskräm från clinique . Den där första duschen efter FL är ju ljuvlig.
Amningskupor, amningsnapp, pure lan salva, amningströja från Paola Maria. Två bebisfiltar, en jättegosig och den andra lite tunnare från elodie details, Snuttisar från snutten.se, bepanthen salva , babyolja, febertermometer ( stjärt) , blöjor libero ( vet ej om det finns där, brukar finnas)
Hygienartiklar till mig, cliniques ögonkräm och concealer mot mörka ringar under ögonen ;) läppsalva,
Nattblöjor från always( brukar ha sjukhusets jätteblöja Max första dygnet ...
Några söta babymössor, snuttisar från mayoral som är lite större och kan användas som lakan i lilla bb baljan , laddare till mobil, kamera ,
Till blivande pappan : ny tandborste, daddy cool T-shirt från Paola Maria, ( lite töntigt men lite gulligt) , boxers och hygienartiklar. Han får troligtvis bara vara över natten medan jag och babyn blir kvar minst tre dgr som det är sagt nu... Utifrån att sonen var sjuk i gbs, vi har extra kontroller . Mmm jag tror att det var allt :)
Har jag glömt nåt ?