nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
Bor mycket mindre än jag gjorde innan. Men trivs mycket bättre. Exet bor kvar i vårt hus med 8 rum och kök. 200 kvm. Men jag är hellre trångbodd och lycklig Haha
Bor mycket mindre än jag gjorde innan. Men trivs mycket bättre. Exet bor kvar i vårt hus med 8 rum och kök. 200 kvm. Men jag är hellre trångbodd och lycklig Haha
Förstår helt och hållet! Finns det hjärterum...
Sambon vill ha en gård och en massa ungar så vi får väl se vad som händer Haha. Jag fick sätta stopp när jag va nöjd med antalet barn och djur Haha. Farligt Haha
[quote=74893440][quote-nick]Vanilla ice queen skrev 2015-02-20 20:11:39 följande:[/quote-nick]
Tråden om magar blev rätt kul ändå haha. Vaddå dra allas magar över samma grej. Alla ser väl olika ut. Klart jag inte ser ut som jag gjorde innan jag fick barn i kroppen. Jag är ju 14år äldre och vissa saker har faktiskt tagit tåget söder ut men att gå på så va ju korkat Haha.
Tror det är rätt vanligt efter att man haft hormonläkemedel. Vill minnas att min mens blev både längre och rikligare de första månaderna efter jag slutat med cerazett. Men det blev normalt igen när ägglossningen hoppade igång (tog några cykler innan jag fick ÄL.
Blev också irriterad på trådstarten. Jag skiter fullkomligt i hur folk ser ut. Har sett det mesta i jobbet så inget chockar mig. Men att säga att alla ser ut så på riktigt... Morr!
Tog nån bort den tråden ?? Hittar den inte haha
Nope har den kvar i mina favoriter
Googla " hur fort blev du gravid efter uttag av hormonspiral"
"När kom ägglossning igång efter uttag av hormonspiral" osv Lite tips som jag skulle googlat fast bytt ut hormonspiral mot cerazette
magen har sjunkit ihop en hel del Haha. Inte alls uppblåst längre. inte helt fel. Slipper jag se gravid ut pga kommande mens. Bättre att se gravid ut när man är det haha