nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
Bim i morgon och inga känningar öht så jag känner mig inte ens sugen på att testa. Har endast ett digitalt test hemma så tänkte att om mensen inte kommer så testar jag på söndag.
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Bim i morgon och inga känningar öht så jag känner mig inte ens sugen på att testa. Har endast ett digitalt test hemma så tänkte att om mensen inte kommer så testar jag på söndag.
Visst kan man inte låta bli att undra om de har nån betydelse.
Måste fråga jag har inte med någon av mina tidigare graviditeter känt mig så här sjukt orkeslös och blir helt slut sufier jag gör nått typ som man kan känna lite längre in i graviditeten att man behöver vila. Varför känner jag de nu?? Har oxå mycket mer växt verk i livmodern... Jag blir nyfiken på om nån av er känt så såpas tidigt innan??
Hos mig verkar det vara lite blandat Haha.
Jag kunde inte hålla händerna i styr och testade. Tok blankt givetvis. Men det va väntat. Har börjat få mensvärk så gissar att det inte blir nån julbebis fast man hoppas ju fortfarande. ÄL + 8 idag/bim-4
Hur går det för dig Vanilla???
Hmm när jag körde plackers nyss så bokstavligt rann det blod ur munnen, kroppen här svällt en del och jag är öm på vänster sida vid äggstocken och bak i svanken samt är väldigt varm. Har aldrig haft dessa tecken vid grav tidigare, men inte vid PMS heller... Vi får se på söndag om inte mensen hinner komma
God morgon. Testade blankt idag oxå. Nu får jag nog ge mig med tester Haha.
Hoppas verkligen mensen håller sig borta Vanilla. Håller tummen stenhårt.
Fortfarande ingen mens! Kommer antagligen bli väldigt besviken i morgon men kan inte låta bli att hoppas
"Inte gravid" Blää jag trodde verkligen denna gång! Nu vill jag ha mensen bums!!!
Och där kom mensen! Lite komiskt faktiskt! Skönt att den kom så inget börjar strula!
För att man äter deffkost och tränar rätt hårt kan väll inte sänka chanserna för att bli gravid ? Vad tror ni? Dricker givetvis inte creatin... Men allt annat tänker jag köra all in på...
Hej! Får jag vara med här?! :) Vi "planerar" vårt4:e barn till våren/ sommaren 2016 , alltså tillverkning sommar/höst i år. Om man nu får önska lite så att säga. Har 3 barn som är födda jan 07 , jan 09 och jan 13 flicka ,pojke, flicka. Vi skulle väl egentligen inte ha fler barn, men nu har längtan börjat infinna sig igen och tankarna går lite fram och tillbaka. Känns ju lite hippie med fler än 3 barn (i andras ögon) sen tänker man rent praktiskt oxå. Dyrare med 4 barn osv. Men det positiva överväger liksom. Det blev redan "en för mycket" vid 3 barn så lika bra att köra på
Blir vårt sista dock för jag har blivit snittad med 2 av barnen och det blir i så fall snitt nr 3 och vill inte utsätta kroppen för fler risker med fler graviditeter och snitt.
Fick en aha-upplevelse idag! Har bestämt mig för att inte tempa! Inser att jag är i något limbo mellan gravid och inte gravid mentalt efter mitt MA och har gått ner mig en hel del i att bara fokusera på det. Har bestämt mig att ha regelbundet sex och så får det ta sig när det tar sig. Tänker lägga min energi på att gymma hårdare (har tagit det lugnt sen jag blev gravid) och deffa något jag inte tagit på allvar i år då jag trott att jag kommer bli gravid när som helst. Känns otroligt skönt att ha tagit detta beslut! Har förberett matlådor och plockat fram allt pulver samt packat gymväskan för morgondagen Men kommer absolut att vara här inne ändå Tänker bara lägga om mitt fokus! Det kan ju ta över ett år att bli gravid så jag måste ju kunna leva som vanligt tills dess! Gud vilken befriande aha-upplevelse! Enda minuset är att det är 0-tolerans till alkohol under deff så alla kommer ju tro att jag är gravid men skit samma! Nu jävlar! Kör ba'köööör!!!
Ja jag tror det är bättre att försöka fortsätta leva normalt! Att räkna och pricka dagar gör säkert att det kanske går snabbare men jag orkar inte och tycker det börjar bli jobbigt! Hoppas det tar sig snabbt iaf
Nåt kul är att sambon kommer hem i helgen och då är min mens slut. Va likadant förra månaden. Sen frågade jag honom när han åker nästa gång. Och det va samma dag som jag ska få nästa mens
han håller sig hemma när jag är fertil och håller sig borta när jag är vresig Haha
Tråkigt med mensen sweet. Har äl någonstans mellan imorgon -lördag och helt stressad i allt flyttlass, ett ex from hell samt ett stort event jag jobbar med. Men denna gång måste det vara vår tur att gå plus vi är ju många som väntat såååå länge nu
Både förra mensen och denna mensen blöder jag helt galet mycket! Fattar inte varför det blivit så och min cykel är uppe i 31dagar. Min kropp känns inte som att den är helt i balans...
Jag har ett bra exempel från idag Hur adhd som vuxen känns Haha. Jag va själv med mina barn i Kristianstad och skulle handla kläder idag och skor. Och det skulle tydligen en jävla massa annat folk oxå göra. Sånt är skit jobbigt för mig. Särskilt nu när jag inte äter mediciner. Mitt huvud är så slut så det finns inte. Har nu sovit en sväng hemma. För mycket intryck. för mycket att hålla reda på och minsta ungen vandrar iväg väldigt ofta så jag får panik. Trafiken är oxå jobbig i städer. Jag får panik. Jag fixar allt det där men inte med hjärnan i behåll Haha. Men sen är vi alla olika även att vi har samma diagnos. Min sambo har inte samma problem med samma saker. Min son som oxå har adhd hade det lika jobbigt som jag Idag men man kan inte alltid ta den lätta vägen utan jag utsätter mig för såna situationer för att kunna lära mig hantera dom. Tyvärr blir stubinen kort när jag är i såna situationer.