Inlägg från: sweetheart80 |Visa alla inlägg
  • sweetheart80

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Jo det gjorde dom. Starkaste testet va 2dagar och dagen innan. Samma dag va inte lika starkt så det stämmer ju med 12-48Tim innan. De visar ju att ägget är påväg att släppa och tempen visar att det släppte. Idag va det tok negativt.

• sweetheart80

Det tycker jag att du ska göra. Visst man vet inte innan när äl är som man vet med testerna men man kan ju iallafall ana (inget är ju 100%) men att ägget oxå släpper vilket tempen visar och det visar ju inte testerna för de visar om jag fattat rätt att ägget är påväg men inte att det faktiskt släpper. Så nu sitter jag här och googlar Hur tidigt folk plussar. Barnen är i skolan och jag borde städa men har fastnat Haha. Har iallafall fixat disken och tvätten och rastat mina 3hundar. Sambon kommer snart hem från jobbet och är ju bara att jag iallafall har gjort nåt haha. Fick nu reda på att han åker på jobb redan på onsdag så bra att vi prickade in så gott det gick Haha. Hade 6dagarna innan äl och natten till fredagen och sen på lördagen så nån Stackare borde ju ha hittat rätt tycker man Haha. Verkar ha en sån där fas Vad det nu heter som är kortare än 14 dagar. Typ 12-13 dagar. Hur faaaan ska jag kunna vänta att testa tills den 19

Sen vill jag inte slänga onödiga pengar heller så blir att vänta. Droppar inte tempen den 19finns det ju hopp

• sweetheart80

Om jag inte plussar denna månaden så ska jag köpa en termometer med 2 decimaler. Blir bättre kurva då

• sweetheart80
    Vanilla ice queen skrev 2015-03-09 21:23:06 följande:

Lade fram detta med att tempa varje morgon för sambon. Han var inte positiv till att jag skulle ställa klockan varje morgon och tempa (vi båda jobbar skift och han är gör lättväkt). Försökte förklara att det är gratis och då sprang han och hämtade datorn och beställde ÄL-test bums Så det blir ÄL-test nästa månad hahaha

Haha. Jag tror jag dööööööööör Haha
  • sweetheart80

Haha. Min sambo vaknar inte ens om tåget skulle köra inom sovrummet Haha. Så jag har det lugnt på den fronten

• sweetheart80
    Vanilla ice queen skrev 2015-03-09 21:46:09 följande:

Jag vaknar inte heller om ingen typ hoppar på mig! Har larm på två väckarklockor för att öht vakna på mornarna men ibland hör jag inte ens dem

Ojda Haha. Jag vaknar. Sambon har larm på 3 saker och jag har larm åt honom på min mobil och ändå får jag väcka honom haha.
  • sweetheart80

Så nu har jag härmed gått och blivit knäpp Haha. Sover som en stock. Är på äl + 4 och alldeles förtidigt att känna nåt men mina hormoner har fått fnatt. Sov 8Tim inatt. Lämnade barnen till skolan. Åkte hem och vilade lite för va lite trött. Sov 4Tim va faaaan. Är fortfarande trött. Blir kanon om jag ska vara trött varje månad mellan äl och bim Haha. Inte kan man få grav tecken redan liksom. Men min kropp kan tydligen. Tur jag inte börjar jobba förrän 13. Pinsamt om jag hade försovit mig

• sweetheart80
    Vanilla ice queen skrev 2015-03-10 12:12:01 följande:

Hahaha sådär blir jag också! Går typ och nyper mig i bröstvårtorna för att känna om de är lite ömma och tacka fan för att de blir ömma efter en heldags intensivt nypande

Haha. Jag tror jag dööööööööör . Just dom låter jag bli då mina är så känsliga men man är ju knäpp eller nåt.
  • sweetheart80
    Vanilla ice queen skrev 2015-03-10 12:13:45 följande:

Måste även skriva att jag gillar denna tråd och stämningen i tråden Den gör det verkligen lite roligare att planera barn

Jag håller med dig helt och hållet. Denna tråden är absolut min favorit. trodde aldrig jag skulle bli så besatt av att bli gravid som jag är nu haha.

Men jo. kan ju inte tänka på annat Haha. Så torsdag nästa vecka är ju bim och tiden går baklänges. Sen sitter jag och tänker på om jag ska testa då eller vänta tills sambon kommer hem. Han sticker imorgon redan och är borta minst 10dagar. Hur hade ni gjort?? Han säger att jag kan testa själv och meddela honom på telefon men jag tycker det känns lite knasigt. Men tror inte jag kan hålla mig heller haha
  • sweetheart80

Att testa innan blir alldeles för tidigt. Han ska upp till Västerås och stannar där tills jobbet är färdigt så får se hur jag gör. Just nu har jag mensvärk. Men kan lika gärna vara pizzan jag åt Haha. Kanske han kommer tillbaka om en vecka men jag vet att jag nog inte kommer hålla mig haha. Jag känner mig själv haha. Många plussar ju tidigt men typ vid äl +10 och det är 6dagar dit. Så blir att ha is i magen och vänta tills iallafall nästa vecka Haha

Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?