Inlägg från: sweetheart80 |Visa alla inlägg
  • sweetheart80

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Nummer3sommaren2012 skrev 2015-03-01 18:37:51 följande:

Nuuuu är det bekräftat. Tog sig vid första försöket

Grattis. Vad härligt
  • sweetheart80

Första fertila dagen enligt kalendern. Har som små el stötar i vänstra äggstocken. Hoppas att det släpper nåt oxå och att prickar

• sweetheart80
    Nummer3sommaren2012 skrev 2015-03-01 22:24:22 följande:

Tack alla. Helt otrolig känsla. Nr av alla har varit den som jag verkligen planerade in och att lyckas direkt wow, och vid min ålder dessutom ( fyllde 40 nyligen)

Håller tummarna att ni andra också plussar snart

Du gav mig precis hopp Haha. jag fyller 35 i år och går googlat för mycket Haha. Vill så gärna att det ska funka
  • sweetheart80
    Vanilla ice queen skrev 2015-03-02 10:20:17 följande:

Jag har fortsatt få svaga streck och IOM att jag har det serie nr på testet som ska ge falska streck och att de inte ökar i styrka samt att det inte riktigt stämmer överens med cykeln så tolkar jag det som falska streck. Väntar in bim nu 8 dagar kvar!

Spännande
  • sweetheart80
    tuggummigirl skrev 2015-03-02 09:51:36 följande:

Hoppar in lite tjusigt. Har inte suttit å läst allt =P jag å killen har gjort vårt första försök i februari. Jag har 3 barn sen innan en 08, en 10 å en 13 de 3 har samma pappa men nu vill vi ha ett sista litet kärleksbarn jag å min nya. Han har en dotter sen tidigare. Jag är 30 å han 29. Jag har bim i morgon. Supernervöst, men dan innan mens brukar jag få brunaktiga flytningar å de har jag inte fått ännu iaf. Å symptom finns men osäker än om de e grav.symptom eller mensen som spökar. Tänkte jag skulle testa på bim+7 om det är möjligt att vänta så länge =P

Välkommen och jag förstår att du inte har läst igenom allt Haha. Starkt jobbat att vänta och testa tycker jag.

Jag har äl på torsdag och hoppas inte sambon behöver åka iväg på jobb denna veckan. han kommer vara iväg när jag har bim så vet inte om jag kommer vänta att testa tills han är hemma om inte mensen kommer. Vore Typiskt om han behöver dra till Norge redan ikväll. Faaaan med Haha. Jag sitter ju på jobbet och jobbar tills imorgon 09. Och han är i så fall iväg typ 2v. Att vi fick till det igår kommer inte räcka. Vaddå ego man blir under äl veckan Haha
  • sweetheart80
    Carolaj83 skrev 2015-03-02 17:35:49 följande:

Går verkligen mellan hopp och förtvivlan. Har dock idag haft så sjukt ont i äggledarna vilket jag haft med dom tidigare barnen precis innan mens så idag tändes mitt hopp lite, men vet ju om hur nere och besviken man blir om mensen kommer. Bim Tors

Håller alla tummar för dig
  • sweetheart80
    Vanilla ice queen skrev 2015-03-02 18:43:27 följande:

Nä det är väll inte ego! Han vill ju detta precis lika mycket som du

Tackar. Kände mig väldigt ego Haha. Men han tvekade oxå när han pratade med sin kompis. Han kunde inte säga. Näääää jag hänger inte på för sambon har äl snart Haha.

fått mera ont nu och nu vet jag vad äl flytning är för nåt haha. Ursäkta men Haha. så snart snart. Man blir knäpp här på jobbet Haha
  • sweetheart80
    tuggummigirl skrev 2015-03-03 07:18:28 följande:

Ja jag försöker tvinga mig å vänta, har inga test hemma heller. Men jag har ju erfarenheten av att testa å bli besviken. Min största behövde vi inte ens försöka hon blev bara till andra tog 6 månader å minstingen tog 1.5år så det är verkligen skillnad...å de säger att det är lättare efter varje barn haha säääkert ;) men jag har ju bim idag å än ingen mens å jag brukar få den på morgonen. Men får väl se men skulle bli förvånad om de tatt sig på första försöket nu.

Nä det är väl inte ego. Vill man ha barn så får man ju ställ upp den veckan annars missar man det, man måste helt enkelt vara lite mer het på gröten just då =D

Hoppas verkligen mensen håller sig borta för dig. Mitt första är ett ppiller barn och de andra har tagit på första försöket. Detta blir första riktiga försöket för mig och min nya då jag fick vänta 5v på mensen efter uttagen hormonspiral.

Måste verkligen säga att du har is i magen Haha. Jag hade inte lyckats hålla mig från att testa. Jag har bim 19/3 och vet inte om jag ska vänta tills sambon kommer hem igen innan jag testar. Han är borta mellan 15-26 så Nja Haha
  • sweetheart80
    tuggummigirl skrev 2015-03-03 19:56:31 följande:

Jag tror jag plussa ikväll...mannen kom hem med tester å då kunde jag inte låta bli så jag höll mig i 3h för att hcgn skulle va så koncentrerad som möjligt. Å sen fick jag detta svar..lite otydligt är det ju förståss. Smått chockad fortfarande

GRATTIS!!!!
Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?