nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
Nuuuu är det bekräftat. Tog sig vid första försöket
Nuuuu är det bekräftat. Tog sig vid första försöket
Första fertila dagen enligt kalendern. Har som små el stötar i vänstra äggstocken. Hoppas att det släpper nåt oxå och att prickar
Tack alla. Helt otrolig känsla. Nr av alla har varit den som jag verkligen planerade in och att lyckas direkt wow, och vid min ålder dessutom ( fyllde 40 nyligen)
Håller tummarna att ni andra också plussar snart
Jag har fortsatt få svaga streck och IOM att jag har det serie nr på testet som ska ge falska streck och att de inte ökar i styrka samt att det inte riktigt stämmer överens med cykeln så tolkar jag det som falska streck. Väntar in bim nu 8 dagar kvar!
Hoppar in lite tjusigt. Har inte suttit å läst allt =P jag å killen har gjort vårt första försök i februari. Jag har 3 barn sen innan en 08, en 10 å en 13 de 3 har samma pappa men nu vill vi ha ett sista litet kärleksbarn jag å min nya. Han har en dotter sen tidigare. Jag är 30 å han 29. Jag har bim i morgon. Supernervöst, men dan innan mens brukar jag få brunaktiga flytningar å de har jag inte fått ännu iaf. Å symptom finns men osäker än om de e grav.symptom eller mensen som spökar. Tänkte jag skulle testa på bim+7 om det är möjligt att vänta så länge =P
Ego jag är nu glad han inte skulle iväg Haha. Får man vara så ego??
Går verkligen mellan hopp och förtvivlan. Har dock idag haft så sjukt ont i äggledarna vilket jag haft med dom tidigare barnen precis innan mens så idag tändes mitt hopp lite, men vet ju om hur nere och besviken man blir om mensen kommer. Bim Tors
Nä det är väll inte ego! Han vill ju detta precis lika mycket som du
Ja jag försöker tvinga mig å vänta, har inga test hemma heller. Men jag har ju erfarenheten av att testa å bli besviken. Min största behövde vi inte ens försöka hon blev bara till andra tog 6 månader å minstingen tog 1.5år så det är verkligen skillnad...å de säger att det är lättare efter varje barn haha säääkert ;) men jag har ju bim idag å än ingen mens å jag brukar få den på morgonen. Men får väl se men skulle bli förvånad om de tatt sig på första försöket nu.
Nä det är väl inte ego. Vill man ha barn så får man ju ställ upp den veckan annars missar man det, man måste helt enkelt vara lite mer het på gröten just då =D
Jag tror jag plussa ikväll...mannen kom hem med tester å då kunde jag inte låta bli så jag höll mig i 3h för att hcgn skulle va så koncentrerad som möjligt. Å sen fick jag detta svar..lite otydligt är det ju förståss. Smått chockad fortfarande