nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
Det ser ut som det näst sista testet på bilden är det starkaste. Men fortsatt sexa för säkerhets skull
Det ser ut som det näst sista testet på bilden är det starkaste. Men fortsatt sexa för säkerhets skull
Har ont som satan så äl är absolut idag. Aj aj aj
Jag fick (inte gravid) imorse. Så arg och ledsen
Innan gravtestet visar positiv så äter och dricker jag Vad jag vill fast inte i överflöd kanske.
Laddade ner fertility friend appen. Tänkte testa den. Men när ska man börja tempa? Tyckte det verkade lite komplicerat detta...
Jag fick sätta klockan helt enkelt Haha. Troligtvis igår när den dippade men måste vara 3dagar med höga grader innan de sätter ut äl. Men jag gissar att de sätter att det va igår. Man måste ha sovit minst 3Tim. Så jag har kl 06 som temp tid
Rent logiskt skulle det funka men du får nog ändå skriva samma tid i appen annars kanske det blir konstigt. Då får man vita ringar och programmet blir osäker över ägglossning osv. Men väldigt kul är det
Det tog mig 5v att få mensen efter uttagen hormonspiral.
Men nu har ff satt ut min första äl efter uttaget. Jag trodde jag skulle ha äl dag 14. Men nääää. Dag 16. Tempa är väldigt kul och gratis dessutom
Den woman appen har jag oxå men tyckte den va rörig Haha
Fast den woman appen sätter den ut äl ?? Min har inte gjort det på tempen utan envisas enligt kalendern hade jag det i torsdags och inte i fredags som jag hade enligt tempen på fertility friend