Inlägg från: sweetheart80 |Visa alla inlägg
  • sweetheart80

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Vanilla ice queen skrev 2015-01-30 07:42:57 följande:

Håller tummen! Berätta här hur det gick sen

Jag lovar Haha. Kommer troligtvis ta ett test idag. Börjar bli nyfiken nu ju. Nu kan man ju säga att mensen är sen. Borde fått den inatt. Har alltid fått den natten till dag 29 och nu har ju hela januari snart gått. Men är fortfarande rädd att jag är skengravid Ha. Fast jag mår likadant som med de andra barnen. Trött och mår illa. Inte bara en dag utan hela veckan nu.
  • sweetheart80

Tog ett rfsu test nyss och det va negativt. Typiskt. Så skengravid då. Dock har jag inte fått nån mens ännu. Skit svårt att veta när den ska komma. Men så länge mensen inte har kommit så finns det väl hopp antar jag

• sweetheart80
    Nawifa skrev 2015-01-30 15:39:33 följande:

Ser ni ett supersvagt streck? Kan det räknas ens som ett streck? Köpte precis hem vin till maten då jag och mannen skulle fira treårig bröllopsdag men nu blir jag osäker på om det går att dricka ????

Jag ser ett väldigt svagt streck.
  • sweetheart80
    Vanilla ice queen skrev 2015-01-30 22:44:28 följande:

Nej vad tråkigt Men RFSUs test är väll rätt kassa så om du känner dig gravid tycker jag att du ska testa med ett annat märke om ett par dagar...

Det är det som är konstigt. Känner mig precis som med dom andra. Ska testa på morgon urinet imorgon och sen får jag väl snällt vänta. Jag mår illa på kvällarna och sen har jag haft sömnproblem i många år men nu sover jag helt plötsligt middag. Flera timmar. Är ständigt trött. Min sambo är övertygad att jag är gravid. Men får bara streck där färg resterna samlar. Precis under plastkanten. Om man vickar lite på testet så är det ett tydligt streck vid kanten precis vid plasten men har läst att där samlas färgen.
  • sweetheart80
    Vanilla ice queen skrev 2015-01-30 22:50:57 följande:

Tog ett test nu ikväll igen med väldigt okoncentrerat urin och det är trots det ett starkare streck idag än i förrgår. Blir orolig att det är rester kvar sedan skrapningen HCG ska väll inte öka så här långt efter en skrapning? Hittar inget när jag googlar heller.

Har ingen aning då jag aldrig blivit skrapad men borde väl inte öka om det inte är ny grav??
  • sweetheart80

Jag tror absolut att man kan bli gravid så snabbt. Min mamma blev gravid direkt så jag håller tummarna. Jag gjorde ett nytt test nu. Och inte ens en skugga eller nåt. Det är dom röda små elaka jävlarna Haha. Känns som jag kör runt i blindo. Hade jag bara haft nåt att gå efter men har ju varken mens eller äl att gå efter. Så nu väntar jag till tisdag och ringer Bm om det oxå visar negativt. Mensen har säkert bestämt sig för att hoppa en månad eller nåt. Och kroppen har fått fnatt Haha. Och jag tror att du kan ha blivit gravid direkt. Men ring Bm som du skrev så får du lite svar i förvirringen

• sweetheart80
    lovley00 skrev 2015-01-31 13:05:23 följande:

Verkar som flera med en kropp som lever ett eget liv. Är på mens dag 3 och behöver bara trosskydd, vad är det är..? Har alltid mens i 5dagar. Tog gravtest i torsdags och så negativt som det bara kan bli så inte det.

Haha. Japp. Man blir ju inte klok på detta. Jag har nu en ny teori över min kropp Haha. Att mitt ägg inte lossnade den 16 utan lossnade då jag fick äl flytningar veckan senare. Ska kolla i denna tråden långt tillbaka och se om jag hittar mitt inlägg och vilket datum det va. Jag är inte orolig att ha missat nåt då vi är väldigt aktiva även innan vi försökte skaffa liten. Att jag är skengravid är väl att jag inte är van vid mina egna hormoner utan levt länge med konstgjorda från spiralen. Det är dagens teori Haha.
  • sweetheart80

Nu jävlar gick det upp ett ljus här . Kollade vilken dag jag hade äl flytning och det va den 27. Som är 12 dagar efter den 16som va en 3 dagars person med väldigt ljusrosa blödningar. Dock väldigt lite men ändå. Undrar om det är nån slags första mens efter spiralen. Det kom 3dagar efter att jag tog ut den så hade inte med själva uttaget att göra. Att jag är skengravid det har jag redan fastställt Haha. Greppar efter alla halmstrån jag kan för att förstå min kropp just nu haha.

• sweetheart80
    Flisan79 skrev 2015-01-31 13:27:54 följande:

Låter som en mycket trolig teori. Det är ju tex inte ovanligt att tro att man är gravid precis när mensen är på väg till baka från förra graviditeten. Blir väl något liknande.

En v kvar till bim. Svinont i bröna men det har jag ofta efter äl och ibland ända in på mensen så det säger inte så mycket.

Som tidigare nämnt är det dock helt ok om det dröjer ett tag

Håller tummarna för att du får ett plus. Spännande detta Haha. Jag kommer räkna den sparsamma blödningen som en kort light mens då det faktiskt va blod. Måste greppa i nåt. Man kan ju bli galen Haha. Och tror oxå att man kan känna sig gravid när kroppen ställer sig tillbaka till normala. Och jag tackar absolut naturen för mina nya bröst Haha.
  • sweetheart80
    Flisan79 skrev 2015-01-31 14:04:54 följande:

"Naturen" får gärna besöka mig med och iaf ge tillbaka det den tog efter graviditeterna, haha.

Haha. Jag hjälpte naturen lite på traven 07 efter min 3:a så jag har koksalt oxå haha. Ersatte förlorade delar. Har implantat bakom muskeln och är lite orolig inför kommande amning. Men ska gå bra hoppas jag
Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?