Inlägg från: sweetheart80 |Visa alla inlägg
  • sweetheart80

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Ingen mens idag så hoppas den håller sig borta nu oxå.

• sweetheart80
    Smulan987 skrev 2015-01-27 15:39:50 följande:

Håller tummarna för dig sweetheart80!! Har du testat dig än?

Tack så mycket. Näääää det har jag inte. Jag vågar inte haha. Hade du inte varit för att jag inte haft mens under de 4åren med spiralen så hade jag kanske vågat. Men jag kommer nog vänta tills jag börjar kräkas eller nåt haha. Har googlat runt om hur folk har haft det efter att de har tagit ut spiralen och Jisses vad det har varierat. Men inget tecken på mens ännu. Jag brukade alltid få mens natten till dag 29. Har man 28 eller 29 dagars cykel då? Bara nyfiken på hur man räknar egentligen. Har aldrig funderat över det innan. Om jag får mens snart så kommer jag köra temp metoden tror jag. Verkar intressant och kostar inte som äl testerna. Jag är rädd att allt bara är försenat eller har hoppat över en månad så jag väntar med att testa.
  • sweetheart80
    Vanilla ice queen skrev 2015-01-27 19:17:03 följande:

Jag tycker du ska testa! Mest för att jag är nyfiken

Haha. Har bestämt att kommer det ingen mens inom 2veckor så kommer jag testa. Tänkte att kanske jag hade äl igår och sen vänta 2veckor. Får jag negativt får jag boka tid hos Bm och kolla läget. Jag är hellre ovetande än att få ett negativt mitt Facet Haha. Har mensvärk men ingen mens ännu. Så hoppet finns ju.
  • sweetheart80

Hej igen. Eftersom jag jourgooglar just nu så har jag oxå börjat räkna lite och haft mig i brist på annat. Jag tror att jag hade äl den 16då mina rosa vattniga ( ursäkta infon) kom och varade hela helgen men bara på papperet inte i bindan. Så har jag då suttit och räknat att jag borde ha bim den 30/1 ju. Hopplöst när man inte har nån mens att gå efter sen innan Haha. Så om jag skulle vara gravid så är jag ju bara 3+4 så blir att vänta lite till. Bm sa ju den 13när hon spiralen att äl inte hade hänt ännu utan va på väg. Så jag kör på det. Är det någon som fått såna äl flytningar nångång ?

• sweetheart80
    Flisan79 skrev 2015-01-27 23:26:42 följande:

Kan det inte varit en nidblödning då?

Nej, aldrig haft äl-blödning.

Eftersom Bm sa när hon plockade ut spiralen att det inte va äl just då utan att det va påväg så känns det lite tidigt att det skulle vara en niD blödning. Men man kan ju hoppas. Och skit jobbigt att vänta och jobbigt att inte ha en mens att utgå efter heller haha. Nattens ilands problem
  • sweetheart80
    Nawifa skrev 2015-01-28 19:27:57 följande:

Vad spännande det är här inne nu :) vi har bim 31/1 så jag tog ett test igår på bim-4 så tidigt har jag kunnat se tidigare graviditeter men det blev negativt så risken är nog liten :( och detta var vårt sista försök, hade det inte funkat nu så skulle vi sluta försöka eftersom jag behöver gå tillbaka till jobbet under graviditeten om det blir nästa månaden och vi vill inte riskera den stressen och prematurfödsel igen.

Riktigt spännande är det absolut. Håller tummarna för att vi som är kvar och väntar på bim får våra + jag har börjat få de där otrevliga vattniga flytningarna ofta nu. Mår illa på kvällarna och inga känningar av att nån mens är på gång. Va nog att du testade tidigt som det visade minus. Låter inte så bra att stressa sig igenom grav så håller tummarna jätte hårt att du får ett plus denna månaden
  • sweetheart80

Jag och sambon bestämde nu att eftersom jag har en del gravid symtom och hans magkänsla säger att det finns en Hugo/Hanna i magen så har inte mensen kommit innan söndag så testar vi på måndag. Så måndag då om allt går som jag vill Haha

• sweetheart80
    lovley00 skrev 2015-01-28 21:23:48 följande:

Här kommer mensen smygande :( så less just nu.

Näääää vad tråkigt. Fyyyy
  • sweetheart80

Vaknade nyss och det ser lovande ut. Ingen mens och inga känningar. Mer än att jag har börjat må illa på kvällarna. Så idag ska jag köpa tester tänkte jag och sen får jag se hur länge jag kan hålla mig från att testa Haha. 17 dagar sen jag drog spiralen nu.

Tiden går då inte rusat fram precis haha

Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?