nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
Ingen mens idag så hoppas den håller sig borta nu oxå.
Ingen mens idag så hoppas den håller sig borta nu oxå.
Håller tummarna för dig sweetheart80!! Har du testat dig än?
Det inte du haha. Dumma mobil
Jag tycker du ska testa! Mest för att jag är nyfiken
Hej igen. Eftersom jag jourgooglar just nu så har jag oxå börjat räkna lite och haft mig i brist på annat. Jag tror att jag hade äl den 16då mina rosa vattniga ( ursäkta infon) kom och varade hela helgen men bara på papperet inte i bindan. Så har jag då suttit och räknat att jag borde ha bim den 30/1 ju. Hopplöst när man inte har nån mens att gå efter sen innan Haha. Så om jag skulle vara gravid så är jag ju bara 3+4 så blir att vänta lite till. Bm sa ju den 13när hon spiralen att äl inte hade hänt ännu utan va på väg. Så jag kör på det. Är det någon som fått såna äl flytningar nångång ?
Kan det inte varit en nidblödning då?
Nej, aldrig haft äl-blödning.
Vad spännande det är här inne nu :) vi har bim 31/1 så jag tog ett test igår på bim-4 så tidigt har jag kunnat se tidigare graviditeter men det blev negativt så risken är nog liten :( och detta var vårt sista försök, hade det inte funkat nu så skulle vi sluta försöka eftersom jag behöver gå tillbaka till jobbet under graviditeten om det blir nästa månaden och vi vill inte riskera den stressen och prematurfödsel igen.
Jag och sambon bestämde nu att eftersom jag har en del gravid symtom och hans magkänsla säger att det finns en Hugo/Hanna i magen så har inte mensen kommit innan söndag så testar vi på måndag. Så måndag då om allt går som jag vill Haha
Här kommer mensen smygande :( så less just nu.
Vaknade nyss och det ser lovande ut. Ingen mens och inga känningar. Mer än att jag har börjat må illa på kvällarna. Så idag ska jag köpa tester tänkte jag och sen får jag se hur länge jag kan hålla mig från att testa Haha. 17 dagar sen jag drog spiralen nu.
Tiden går då inte rusat fram precis haha