Inlägg från: sweetheart80 |Visa alla inlägg
  • sweetheart80

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Flisan79 skrev 2015-03-15 20:11:36 följande:

Äl på g här. Är som halkbanan i trosorna ;-P

Haha kanon då ju. Håller tummarna för bingo
  • sweetheart80
    Vanilla ice queen skrev 2015-03-16 06:29:47 följande:

Japp hahaha Men nu får jag prestationsångest när sambon shoppat dyra test och så kanske inte det tar sig iaf

Idag är det typ fredag för mig arbetsmässigt! Ska bli så sjukt skönt med sovmorgon i morgon Sitter och drömmer om det redan

Är fredag för mig oxå. Fast jag får inte sovmorgon imorgon. Jag har barn som ska upp till skolan. Så sovmorgon får jag på lördag istället
  • sweetheart80
    RobzMarley skrev 2015-03-16 07:07:54 följande:

Hade varit något med sovmorgon.. Men fick det i helgen. Minsta tjejen sover alltid länge. Får vi en till blir det väl att vakna fem som med killarna när de var små haha...

Usch Måndag här. Och en låång arbetsdag, kommer vara hemma ikväll :(

Tempade fel.. O helgen mkt senare och då hade tempen stigit som den borde. Idag när jag tog den vid sex hade den gått ner igen.. Fattar inte. cb visade äl.

Tempen har gått lite upp och ner för mig oxå. Inte så mycket. Så tror inte du behöver vara orolig.

Jag sov inte på 7år längre än 5på morgonen när barnen va små. Nu klarar dom sig själva på morgonen på helgen men pojkarna går upp 07 alla dagar och vi har inget direkt sovrum tyvärr och har delat av så vi sover bredvid tv rummet och vaknar gör man absolut när dom går upp men jag behöver inte stiga upp iallafall.

Nu har jag bestämt mig att försöka hålla mig tills posten kommer kl 15. Sen blir det att testa resten av veckan Haha.
  • sweetheart80
    Vanilla ice queen skrev 2015-03-16 16:04:10 följande:

Nää vad tråkigt Men det är ju tidigt än så mycket kan hända

Det är inte så jobbigt som jag trodde då jag vet att jag bara är på äl + 10.

Ska testa hela veckan eller iallafall till mensen kommer haha

• sweetheart80
    RobzMarley skrev 2015-03-16 20:44:20 följande:

Ah! Men lugnt då ju!! Kan dröja några dar till! Vilka test är det??

Det är från billiga tester.

Tempen är påväg ner och jag tror kroppen inte är van vid vanliga hormoner eller nåt. Mådde pyton igår och fick upp en massa saliv hela tiden och började ulka tills jag kräktes. Men testet visar negativt idag så jag tror mensen kommer på torsdag

Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?