Inlägg från: sweetheart80 |Visa alla inlägg
  • sweetheart80

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Japp. Men tänker att den är iallafall regelbunden. Skojade med sambon innan idag på telefon. Han kommer hem på söndag och då är nog mensen över. Sen jobbar han på hemmaplan för att sen åka iväg igen den 15 april och bim är 14 april. Så jag frågade om han nu har satt i system att vara borta när jag har mens Haha. Han tyckte att det va väldigt bra plan. Nu satsar vi på decemberbebis sa han. Han bryr sig inte vilken månad och det är ju bra. Men han längtar tills jag blir gravid. Detta va ju första månaden som kroppen va Återställd så det är ju bra. Blöder riktigt nu så eftersom jag har mens på dag 28 som jag alltid haft innebär det att jag har en cykel på 27dagar? Matte är min grej Haha

• sweetheart80
    Carolaj83 skrev 2015-03-18 18:54:23 följande:

Tänkte på en sak. Alla dessa bim trådar jag hängt i och så få som plussar varje månad trotts är tester och att man prickat rätt dagar. Stress?

Jag tror oxå det. Jag tror att jag har snöat in mig för mycket. Jag vet att vi prickade rätt osv. Jag tror och det sa min BM oxå att man kan låsa sig.

Så jag kommer inte använda annat än tempen för den är ändå rätt intressant och billig dessutom.

Borde egentligen vara fler som plussar kan man tycka. Särskilt folk runt 22 då man har väldigt hög fertilitet oftast
  • sweetheart80

Vi kom överens om att vi har sex som vanligt men kanske lite extra kring påsk Haha. Och jag ska försöka att ha nåt annat som jag snöar in mig på ett tag. Har tagit tag i träningen igen och det känns idag. Fyyyy. Så tror jag att min kropp slappnar av lite.

• sweetheart80
    Nawifa skrev 2015-03-18 20:24:58 följande:

Hen allihop. Vi gav ju upp lite efter missfallet men har inte skyddat oss sen dess och kolla vad testet visade ni när mensen är en vecka sen :) mer tydligt kan det väl inte bli?

Stort grattis. Näääää där va det ingen tvekan minsann
  • sweetheart80
    Nawifa skrev 2015-03-18 21:33:17 följande:

Oj det där med autokorrekt :) tack så mycket vi är lite överraskade, det krävdes ett tillfälle, och innan har vi kämpat på med varannandag och ÄL test :)

Vad härligt.
  • sweetheart80
    Tajjah skrev 2015-03-19 07:12:08 följande:

Här försöker vi också på en 4a, blir 28 i juni har en 08 en 11 å en 14.. Jag har alltid haft väldigt lätt å bli gravid, sista blev jag gravid med 3 dygn efter att ha tagit ut p-staven , nu oroar jag mig dock att min tur tagit slut..första planerade!

Bim enligt kalendern 5e april, äl nu på söndag, Stickan imorse visade stegring! Hade sex igår å tänkte mysa varje dag till måndag för å va säker vet inte alls hur äl lr sperma osv funkar..så:/:)

Hej vad kul med flera som försöker med en 4:a.
  • sweetheart80
    Tajjah skrev 2015-03-19 15:03:36 följande:

Ja ungefär så ja haha , har 3 år mellan alla 3 barn, går det vägen nu blir de mindre än 2 år mellan minsta å näst minsta..DET är jag lite orolig för då minstingen är sjukt mammig:/

Min minsta är oxå sjukt mammig och han är 9år. Så är mitt fel Haha.

Jag har barn födda 02 04 06 med min exman. Och mina har inte heller varit planerade utan första är piller unge och de andra va liksom vi provar.

Men detta är första gången jag försöker bli gravid efter hormonspiral. Så tar sin tid men kroppen är i ordning iallafall
  • sweetheart80
    Vanilla ice queen skrev 2015-03-19 13:07:18 följande:

Men vad tråkigt! Men förstår känslan över glädjen av den regelbundna cykeln haha kände likadant och de blev liksom en bra tröst i det hela!

Ja precis. Det är en tröst. Och jag är likadan som innan spiralen. Mens dag 28 och ägglossning dag 16. Och nu hoppas vi på en liten julklapp istället.
  • sweetheart80
    Vanilla ice queen skrev 2015-03-19 15:28:43 följande:

Ja en julklapp vore awesome! Håller tummen för att vi får små julklappar nu! Jag vill att det tar sig nu! Hade en väldigt stressig dag på jobbet igår och tog faktiskt concerta i går morse och jag känner att jag vill bli gravid NU så jag kan vara gravid och sen börja medicinera igen. Det fungerar utan absolut men det är bra mycket jobbigare än med medicin. Skulle vara hemskt att gå flera månader omedicinerad utan resultat.

Började med ältestet idag och det blev en rund ring bara men jisses vad lång tid det tog innan resultatet visade sig. Kommer ju hinna städa badrummet två gånger om varje dag liksom

Vet precis hur det är. Mitt huvud håller på att bli knäppt. Exet bråkar och har sig. orkar inte med allt skit. Nu ska väl jag bli av med min del av huset iallafall snart. Mycket som snurrar om allt men nån bebis blev det ju inte. Så lite sur är jag nog allt när jag tänker efter. Kunde iallafall haft nån glädje i denna soppan. Men nääää. Blöder som faaaan och ont gör det. Och ingen choklad har jag på jobbet heller. Idag är jag bitter
  • sweetheart80
    Vanilla ice queen skrev 2015-03-22 00:09:44 följande:

Haha jaaaa! Visst blir man bitter! Jag är så jäkla bitter emellanåt. Jag han gå 1/4 graviditet och sen tillbaka på ATG känna efter och invänta bim Tröttsamt! Men ja jag saknar att käka concerta. Fick mer gjort på den dagen än på en hel månad hahaha

Sambon har haft en liten njursten och har lite ont i nedre regionerna och kissar blod (har själv haft njursten och vet hur jäkla hemskt det är). Så han är såååå inte sexsugen! Men jag har sagt att när ÄL-testet visar hög fertilitet så kommer jag proppa herrn full med citodon så är det bara att köra hahaha

Haha. Ja det finns bra med smärtstillande Haha. Min sambo kommer hem ikväll. Yyyeyyy!!! Han har vart borta i 10dagar. Faaaan vad jag saknar honom. Och jag hoppas han är utvilad. Jag struntar i att det är långt hem från Västerås Haha. Han kommer inte få vila nåt iallafall. Är ju typ desperat här hemma nu.

Lycka till med äl. Och jag har ingen aning om dom får smilesen men det visar ju ett dygn eller så innan släpp så det kan ju stämma
Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?