Inlägg från: sweetheart80 |Visa alla inlägg
  • sweetheart80

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Detta är förra månaden och tempen sjönk lagom till bim

Detta är månaden nu och jag hoppas tempen håller sig över röda strecket efter bim oxå

När tempen har varit högre 3dagar i streck så sätter appen ut äl vilket hände mig imorse. Man börjar tempa första dagen mensen

• sweetheart80
    Carolaj83 skrev 2015-04-05 19:34:59 följande:

Så om jag fattar rätt så hade du äl i torsdags?

Japp det hade jag. Näääää innan bim kan man inte det tyvärr. Min förra kurva kunde man det möjligen men inte säkert att det blir så denna gången. Så egentligen är tempen bara ett inte 100% men ändå rätt bra bevis på att ägget släppte.sen tycker jag det är kul haha
  • sweetheart80
    zandraa4848 skrev 2015-04-08 10:02:04 följande:

Adhd och hormon påslag ingen bra idé. Känner mig as arg på allt och alla idag. Även chefen kom i skottlinjen. Får se hur länge de e hållbart att inte berätta för honom.....

Haha. Jag vet att det är Haha. Hoppas på att kunna hålla min adhd under någorlunda kontroll Haha,
  • sweetheart80
    zandraa4848 skrev 2015-04-08 15:08:58 följande:

Japp haha chefen vet att jag har mitt temperament och adhd så jag skall väl kunna skylla på de ett tag till eller fram till alla oförklarliga utbrott iaf haha

Haha jag tror att man behöver ha de iaf om man har barn med adhd oxå haha

Jag har oxå ett barn med adhd och minsta är starkt misstänkt adhd och min sambo har oxå adhd så vi gissar att vi får ett bokstavsbarn Haha.
  • sweetheart80
    Vanilla ice queen skrev 2015-04-08 14:13:34 följande:

Bim i morgon och inga känningar öht så jag känner mig inte ens sugen på att testa. Har endast ett digitalt test hemma så tänkte att om mensen inte kommer så testar jag på söndag.

Håller tummarna så de blir blå att du plussar. Bim för mig är på tisdag. Och bf blir typ julafton Haha. Blir perfekt julklapp
  • sweetheart80
    Vanilla ice queen skrev 2015-04-08 16:19:57 följande:

Det skulle bli en finfin julklapp Jag skulle faktiskt inte ha något som helst problem med en decemberbebbe. Tror BF skulle bli runt 17/12 dock om jag nu mot förmodan är gravid.

Jag har inte heller några problem med en decemberbebis. Hoppas hoppas. Känner inte ett smack om nåt haha. Skönt att inte vara skengravid iallafall. Hur är det för dig?
  • sweetheart80
    zandraa4848 skrev 2015-04-08 19:44:42 följande:

Min äldsta har adhd och min mellersta har misstänkt adhd. Men inte min minsta. De roliga i detta är att dom två sista är födda sent och den minsta 10dagar tidigt. Sammanträffande??? Haha

Min flicka som är född först har inte adhd men är hörselskadad och född 9dagar Försent

sonen i mitten har adhd och är oxå hörselskadad och född 8dagar Försent

minsta sonen misstänkt adhd har bra hörsel och född en dag tidigt.
Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?