• nihka

Smutsiga sanningar om SD!

Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

">

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

• Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • Gert

21.00 en fredagskväll är tidigt för ungdomar som går runt i byn och dricker folkbärs. För en arbetare är 21.00 en fredagskväll inte tidigt, speciellt inte när man går upp 05.00 varje morgon.

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • FDFMGA
    Elake skrev 2014-11-14 21:28:33 följande:
    Tack, du har precis erkänt, att det inte är någon fakta ni lagt fram, utan att det är något no godtyckligt köper med hänsyn till vad ni TROR.
    Jag är nöjd där, för det bevisar exakt det som jag ville ha erkännt. Nu är jag nöjd.
    Erkänt?

Nja, jag skulle vilja påstå precis det jag påstod. En person länkade till en lista över dömda "sjuklöverpolitiker". Det fick dig att jubla i högan sky, jag letar rätt på ditt inlägg sen, men det fick en annan person att gå igenom samtliga namn och konstatera att det bara blev en obetald tv-licens kvar.

Vi har alltså sju (tror jag det var) kända politiker i riksdagen som dömts för brott, varav sex är sverigedemokrater.

Ja, jag förstår vad du menar. Jag skulle inte våga sätta en tusenlapp på att en körning mot belastningsregistret skulle innebära att det inte kom upp något mer.

Men så här långt kan vi alltså konstatera att det tycks finnas en enorm överrepresentation av brottsdomar bland SD-riksdagsmän, relativt övriga riksdagspartier.

Varsågod, visa gärna att det finns fler. Men kom ihåg att det som Gert och gänget lallar om avseende Romson inte är brott - möjligen ett brott mot den mänskliga intelligensen, men det är ju sånt som SD-klanen oavbrutet gör sig skyldig till.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • FiaMedFunkk
    FDFMGA skrev 2014-11-14 21:29:57 följande:
    Ja, nio är ganska tidigt en fredagkväll. Men jag förstår att  du inte vet hur det fungerar i verkligheten.

Det förvånar mig heller inte att du får inlägg anmälda och borttagna. Det bottnar naturligtvis i att du inte har förmåga att ge uttryck för vad du nu vill uttrycka utan att gå över gränsen på ett eller annat sätt.

Och det är så typiskt att du gnäller över borttagna inlägg, finns det överhuvudtaget något här i världen som inte kan få en sverigedemokrat att börja snyfta självömkande,

Jag skulle gissa att nästan alla som skriver på samhällsforumen får inlägg borttagna, men alla är inte sådana lipsillar att de gör någon affär av detta.

Du har ju varirt aktiv här under de år jag skrivit och läst. Jag brukar undvika att psykologisera men min uppfattning är att du söker normaliteten men inte klarar av att möta den.

Det finns en väg bort från galenskapen inom SD, för handen på hjärtat, särskilt hälsosamt kan det ju inte vara att alltid behöva känna att man är förfördelad i en värld där självömkandet blivit en del av den personliga identiteten.
    21 är väl lika tidigt oavsett vilken kväll det är? Eller har du problem med tidsrymden?

Att folk anmäler inlägg är ju givetvis inte mitt fel, utan anmälarens. Vore konstigt att utesluta konsekvenstänk?

Tja, hade din nätarmé här på forumet inte känt sig kränkta över ens blotta närvaro, så hade man ju kunnat få ha inlägg ifred, utan klåfingriga kommunisthens som ska styra den lilla verklighet de kan.

Nu har du garanterat ätit en sådan där MP-svamp. Jag har inte varit medlem här särskilt länge alls. Visste 2013 inte ens att forumet fanns.
  • FDFMGA
    Elake skrev 2014-10-06 12:58:11 följande:
    Där satte du spiken i kistan. Ska bli väldigt intressant o se hur TS försvarar det här. HAHAHAHAHA jag dör
    Så här skrev du när någon klanmedlem presenterade listan över brottsdömda sjuklöverpolitiker, den lista som sedan punkterades fullständigt, tja - det blev en obetald tv-licens kvar.
  • Gert
    FDFMGA skrev 2014-11-14 21:44:36 följande:
    Erkänt?

Nja, jag skulle vilja påstå precis det jag påstod. En person länkade till en lista över dömda "sjuklöverpolitiker". Det fick dig att jubla i högan sky, jag letar rätt på ditt inlägg sen, men det fick en annan person att gå igenom samtliga namn och konstatera att det bara blev en obetald tv-licens kvar.

Vi har alltså sju (tror jag det var) kända politiker i riksdagen som dömts för brott, varav sex är sverigedemokrater.

Ja, jag förstår vad du menar. Jag skulle inte våga sätta en tusenlapp på att en körning mot belastningsregistret skulle innebära att det inte kom upp något mer.

Men så här långt kan vi alltså konstatera att det tycks finnas en enorm överrepresentation av brottsdomar bland SD-riksdagsmän, relativt övriga riksdagspartier.

Varsågod, visa gärna att det finns fler. Men kom ihåg att det som Gert och gänget lallar om avseende Romson inte är brott - möjligen ett brott mot den mänskliga intelligensen, men det är ju sånt som SD-klanen oavbrutet gör sig skyldig till.
    Så har vi ju en mängd ministrar och riksdagsledamöter som har begått olagligheter men inte blivit dömda. Ett exempel är Åsa Romson, vice statsminister och miljöminister, som har begått miljöbrott och skattebrott. 
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • nihka
    Gert skrev 2014-11-14 19:48:59 följande:
    Nja, i sådana fall skulle en massa miljöpartisters domar har uppmärksammats tidigare och inte bara nu när de sitter i regeringen.
    Det har de. SDare har plockat ihop långa listor som presenterats här på FL på precis varenda brott och förseelse på alla partirepresentanter utom SDs förstås, ända ner till kommunpolitikers parkeringsböter.

Ändå kvarstår faktum att SD har 6 gånger fler dömda politiker i riksdagen än resten av partierna tillsammans.
  • FDFMGA
    Gert skrev 2014-11-14 21:50:15 följande:
    Så har vi ju en mängd ministrar och riksdagsledamöter som har begått olagligheter men inte blivit dömda. Ett exempel är Åsa Romson, vice statsminister och miljöminister, som har begått miljöbrott och skattebrott. 
    Knappast.

Jag förstår att man i SD-land kan vara brottsdömd utan att vara brottsdömd, men SD-land har ju inget med Sverige och ett modernt rättssamhälle att göra.
  • nihka
    Elake skrev 2014-11-14 20:15:42 följande:
    Men det är ju det jag säger, det du länkat till bevisar klart o tydligt att alla inte granskats lika hårt ner i brottshistoriken som hos SD.
    Shit vilken dålig bluff. Du har ju inte ens hittat länkarna. Det är ju inte jag som har länkat. Hahahaha!
  • Gert
    FDFMGA skrev 2014-11-14 22:12:54 följande:
    Knappast.

Jag förstår att man i SD-land kan vara brottsdömd utan att vara brottsdömd, men SD-land har ju inget med Sverige och ett modernt rättssamhälle att göra.
    Menar du att måla en båt med en olaglig färg inte är ett miljöbrott? Man måste inte vara dömd innan man har gjort något olagligt. Det brukar ju vara att man först gör någonting olagligt och sen blir man dömd.

Men jag antar att du lever i en upp & ner värld.
  • nihka
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-14 21:11:09 följande:
    Är 21:00 tidigt? Ja, för de som inte jobbar utan är hemma med barnet, så kanske det är så.

Om jag ens får vara medlem till inatt? Ni har ju en ganska sjuk böjelse av att anmäla inläggen och jag har börjat på en greatest hits samling över totalt vansinniga borttagningar, som givetvis föranleddes av dig och ditt bihang.

Men så är det när man diskuterar med åsiktsdiktaturen.
    Varför inte göra pinan kort och dra ditt "negerns egenskaper" så kan du checka ut under nuvarande nick innan spöktimmen.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!