FiaMedFunkk skrev 2014-11-14 21:11:09 följande:
Är 21:00 tidigt? Ja, för de som inte jobbar utan är hemma med barnet, så kanske det är så.
Om jag ens får vara medlem till inatt? Ni har ju en ganska sjuk böjelse av att anmäla inläggen och jag har börjat på en greatest hits samling över totalt vansinniga borttagningar, som givetvis föranleddes av dig och ditt bihang.
Men så är det när man diskuterar med åsiktsdiktaturen.
Ja, nio är ganska tidigt en fredagkväll. Men jag förstår att du inte vet hur det fungerar i verkligheten.
Det förvånar mig heller inte att du får inlägg anmälda och borttagna. Det bottnar naturligtvis i att du inte har förmåga att ge uttryck för vad du nu vill uttrycka utan att gå över gränsen på ett eller annat sätt.
Och det är så typiskt att du gnäller över borttagna inlägg, finns det överhuvudtaget något här i världen som inte kan få en sverigedemokrat att börja snyfta självömkande,
Jag skulle gissa att nästan alla som skriver på samhällsforumen får inlägg borttagna, men alla är inte sådana lipsillar att de gör någon affär av detta.
Du har ju varirt aktiv här under de år jag skrivit och läst. Jag brukar undvika att psykologisera men min uppfattning är att du söker normaliteten men inte klarar av att möta den.
Det finns en väg bort från galenskapen inom SD, för handen på hjärtat, särskilt hälsosamt kan det ju inte vara att alltid behöva känna att man är förfördelad i en värld där självömkandet blivit en del av den personliga identiteten.