• nihka

Smutsiga sanningar om SD!

Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

">

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

• Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • nihka
    Gert skrev 2014-10-26 15:03:04 följande:
    Det är i vanlig ordning SD:s fel vad andra partiers företrädanden säger. *Gäsp*

Utan originalkällan är det svårt, om inte omöjligt, att verifiera äktheten.
    Det har jag inte sagt.

Jag har sagt att det i vanlig ordning inte är SDs ansvar vem SD samarbetar med - om man nu ska lyssna på SDare vill säga.

SD får samarbeta med fan själv om de så önskar och det är alltid SDs eget ansvar vem de väljer att alliera sig med.

Du har fått en en källa, en artikel från Europaportalen, men den säger inte det du vill och därför låtsas du som att den inte duger, men du vill att jag ska godta Aftonbladet som källa till dina påståenden. Sweat!

Annars kan du läsa in dig på extremisten på Wikipedia:

http://en.wikipedia.org/wiki/Janusz_Korwin-Mikke

Han har en kvinnosyn jag gissar tilltalar dig.

Sedan kan du *tada* titta på *rofl* ORGINALKÄLLAN:

http://korwin-mikke.blog.onet.pl/

• nihka

SDs nya samarbetspartner Iwaszkiewicz förespråkar hustrumisshandel eftersom han är övertygad om att stryk såg till att ?få många fruar ner på jorden?.

Förintelseförnekare till trots så passade Front National på det här gänget. Den franskaextremhögerns ledare Marine Le Pen uteslöt i våras polska Nya Högerpartiet som eventuell samarbetspartner i EU-parlamentet, eftersom partiets värderingar var för extrema för henne.

Men välkommen in i värmen med SD!

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/sds-mojliga-samarbetspartner-foresprakar-hustrumisshandel_4029033.svd

• sjuttiofemman
    Gert skrev 2014-10-26 13:22:22 följande:

Extremister finns i alla grupper. Jag förstår att du inte ens skulle vara i samma rum som denna herre, men alla är inte lika extrema som dig som tur är.

Samma svar hela tiden, blir lite tjatigt när ni drar samma fras hela tiden: "det finns i alla partier". Dags för lite nya ursäkter eller iallafall upp till bevis!

Kända floskler från Sd när deras politiker blir påkomma med att sprida rasism: "det var en kompis!" "Jag har blivit utsatt för avancerat hack" "datorn har varit på reparation och de måste ha gjort det".

Eller så gör man en Åkesson: "jag vet inte" eller "jag har inte sett/hört det så jag kan inte uttala mig".

Har ni gått samma kurs eller? :)
  • Biffus
    sjuttiofemman skrev 2014-10-26 19:06:51 följande:
    Samma svar hela tiden, blir lite tjatigt när ni drar samma fras hela tiden: "det finns i alla partier". Dags för lite nya ursäkter eller iallafall upp till bevis!

Kända floskler från Sd när deras politiker blir påkomma med att sprida rasism: "det var en kompis!" "Jag har blivit utsatt för avancerat hack" "datorn har varit på reparation och de måste ha gjort det".

Eller så gör man en Åkesson: "jag vet inte" eller "jag har inte sett/hört det så jag kan inte uttala mig".

Har ni gått samma kurs eller? :)
    Jag har funderat på samma sak! Alla SD:are verkar vara lika dåliga på att ange källor, ha lika dålig källkritik, skriver lika motsägelsefulla saker osv... De måste ha gått på en särskilt kurs. Om jag får gissa så tror jag att den heter "upplysningen" eller "uppvaknandet" Kräks
  • FDFMGA

Ett exempel på hur en ledande sverigedemokrat i Västmanland frågar en nazist om han vill representera dem i kommunfullmäktige. Själarnas gemenskap, typ.

tinyurl.com/mlkuhgs

• FDFMGA
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-04 14:10:43 följande:
    M-ledamot hänger med sin vän HA presidenten. Ett slags brödraskap på flera plan.
    hallandsposten.se/nyheter/halmstad/1.3505778-...
    Nja, jag har svårt att se att det skulle existera ett brödraskap mellan M och SD.

Vad jag förstår har inte moderaten gett uttryck för sympatier med Hells Angels medan sverigedemokraten  frågade nazisten om han vill komma in under SD-flagg.

Tja, egentligen SD-flag- men det handlade väl mest om att få sverigedemokrater värnar svenska språket.
  • FDFMGA
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-04 14:10:43 följande:
    M-ledamot hänger med sin vän HA presidenten. Ett slags brödraskap på flera plan.
    hallandsposten.se/nyheter/halmstad/1.3505778-...
    Här har du en annan skillnad mellan M och SD. Där moderaten är bekant med någon från ett kriminellt mc-gäng så har sverigedemokraten varit ledare för ett sådant.

Hm, på bilden ser det ut som någon som kan driva in spelskulder.

www.expressen.se/gt/bandidos-ex-ledare-tvingas-bort-fran-sd/
  • FiaMedFunkk
    FDFMGA skrev 2014-11-04 19:02:48 följande:
    Här har du en annan skillnad mellan M och SD. Där moderaten är bekant med någon från ett kriminellt mc-gäng så har sverigedemokraten varit ledare för ett sådant.

Hm, på bilden ser det ut som någon som kan driva in spelskulder.

www.expressen.se/gt/bandidos-ex-ledare-tvingas-bort-fran-sd/
    Oj, vilken skillnad. Vara bästis med en HA president är alltså något fint?

Då vet jag vad du anser.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!